مانیتورهای گیمینگ ازراک با پنل OLED و نرخ نوسازی بالا از راه رسیدند

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
مطالعه 3 دقیقه
مانیتور فانتوم گیمینگ ازراک از نمای جلو
ارزاک با معرفی مجموعه مانیتورهای OLED سری فانتوم گیمینگ با نرخ نوسازی ۲۴۰، ۴۰۰ و ۵۲۰ هرتز در CES 2024 برای رقبا خط‌ونشان کشید.
تبلیغات

ازراک (ASRock) مجموعه‌ای کاملاً جدید از مانیتورهای گیمینگ OLED سری فانتوم را با نرخ‌ نوسازی بالا تا ۵۲۰ هرتز معرفی کرد.

مانیتورهای OLED جدید ازراک موسوم‌ به Phantom Gaming PGO34QRT2A و PGO27QFS2A از پنل خمیده بهره می‌برند و از فناوری‌های مدرن امروزی مثل VESA DisplayHDR TrueBlack و همچنین گواهی FreeSync Premium پشتیبانی می‌کنند.

برند فانتوم گیمینگ (Phantom Gaming) ازراک با هدف ایجاد تحول در مانیتورهای گیمینگ پیشرفته راه‌اندازی شده است. مانیتور PGO27QFS2A و PGO34QRT2A وضوح QHD را ارائه می‌دهند و با بهره‌ گرفتن از مزایای فناوری OLED، رنگ‌ها را با دقت و کنتراست بسیار عالی نمایش می‌دهند. از طرف دیگر نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی به اجرای روان‌تر بازی‌ها و محتوا کمک می‌کند.

مانیتور فانتوم گیمینگ ازراک از نمای جلو

طبق ادعای ازراک، مانیتورهای گیمینگ PG27FFX2A و PG27QFW2A به‌دلیل نرخ‌تأخیر بسیار پایین و وضوح بالا، گیمرها را در دنیای بازی غوطه‌ور می‌کنند. مانیتور ازراک PG27FFX2A با نرخ نوسازی فوق‌العاده‌ی ۵۲۰ هرتزی مرزهای فناوری نمایشگر را جابه‌جا می‌کند و از معدود محصولاتی است که می‌تواند از محدودیت سرعت چشم انسان فراتر رود. از طرف دیگر مانیتور ۲۷ اینچی PG27QFW2A با وضوح QHD، پنل IPS و نرخ نوسازی ۴۰۰ هرتز، ترکیبی عالی از سرعت، کیفیت تصویر و رنگ‌های زنده را ارائه می‌دهد.

مانیتور ۳۲ اینچی خمیده‌ی PG32QRT2A ازراک با وضوح QHD، تجربه‌ای فراگیر از تماشای محتوا را ارائه می‌دهد. مانیتور ۲۷ اینچی PG27QFT2A نیز با وضوح QHD، پنل IPS و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز، جلوه‌های بصری پویا و روان را با رنگ‌های زنده به‌ تصویر می‌کشد و بدین‌ترتیب گیمرها از اجرای بازی‌های سرعتی با نهایت کیفیت لذت خواهند برد.

مانیتور فانتوم گیمینگ ازراک از نمای جلو

هر دو مانیتور Phantom Gaming PGO34QRT2A و PGO27QFS2A با پنل‌های خمیده و وضوح QHD (معادل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل)، نرخ‌تأخیر چشمگیر ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز عرضه می‌شوند. این محصولات همچنین طراحی زیبایی دارند و از پایه‌های عریض با بریدگی مخصوص عبور کابل‌ها بهره می‌برند.

مانیتورهای سری فانتوم گیمینگ ازراک از نمای جلو

ازراک در CES 2024 همچنین از مانیتور Phantom Gaming PG27FFX2A و PG27QFW2A رونمایی کرده است که به‌ترتیب از نرخ نوسازی ۵۲۰ هرتز و ۴۰۰ هرتز بهره می‌برند. این دو محصول ۲۷ اینچی هستند و از پنل IPS با وضوح QHD استفاده می‌کنند.

قیمت مانیتور ازراک سری فانتوم گیمینگ و همچنین زمان عرضه‌ی این محصولات به بازار هنوز مشخص نیست. انتظار می‌رود مانیتورهای جدید به فهرست بهترین مانیتور گیمینگ بازار نیز راه‌ یابند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات