این مانیتور سامسونگ دست‌کمی از تلویزیون‌های هوشمند ندارد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
مطالعه 4 دقیقه
مانیتور هوشمند M80D سامسونگ
مانیتور هوشمند ۳۲ اینچی سامسونگ با پشتیبانی از نرم‌افزارهای ارتقایافته‌ی جدید، بدون نیاز به کامپیوتر یا کنسول بازی نیز قابل‌ استفاده است.
تبلیغات

سامسونگ همیشه در نمایشگاه CES 2024 لاس‌وگاس حضور پررنگی دارد و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. این برند یک به‌روزرسانی برای خط فعلی مانیتورهای هوشمند خود معرفی کرده است.

این یک ارتقای متوسط ​​از مانیتور هوشمند M8 سال گذشته است که دارای همان طراحی مشابه نسل قبلی با ویژگی‌هایی مانند وضوح 4K، استفاده از پروتکل بی‌سیم Airplay 2 و درگاه تک‌کابلی USB-C است.

به گزارش رسمی سامسونگ، سری جدید مانیتور هوشمند M8 از نمایشگر ۳۲ اینچی و انواع لوازم جانبی با تکنولوژی بالا بهره می‌برد. خبر مهم این است که شما می‌توانید از نمایشگر بدون کامپیوتر یا کنسول بازی استفاده کنید.

یکی از تفاوت‌های مهم مانیتور جدید با نسخه ۲۰۲۳ این است که تنظیمات ضروری که در مدل‌های قبلی فقط از طریق کنترل از راه دور قابل‌ تنظیم بودند، اکنون به‌راحتی با یک کلیک موس کنترل می‌شوند.

مانیتور هوشمند M80D سامسونگ

سامسونگ مشخصات فنی کامل مانیتور را منتشر نکرده است؛ اما آنچه می‌توانیم بر اساس مدل ۲۰۲۳ انتظار داشته باشیم، یک نمایشگر ۳۲ اینچی با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰ است که با یک شارژر ۶۵ واتی تکمیل می‌شود.

قابلیت‌های مستقل مانیتور سامسونگ شامل تماس ویدیویی از طریق وب‌کم جداشونده و پخش محتوای سرویس‌های پخش از جمله Netflix و Prime Video می‌شود. این مانیتور همچنین دارای Gaming Hub سامسونگ است که به شما امکان می‌دهد انواع عناوین را از طریق فضای ابری پخش کنید.

نرم‌افزارهای ارتقایافته در مانیتور M80D قابلیت‌هایی از جمله کنترل دستگاه‌های هوشمند خانه، پردازش کلمات و دسترسی به معیارهای تناسب اندام را ارائه می‌‌دهند.

مانیتور هوشمند M8 سامسونگ از نمای جلوی نمایشگر
مانیتور هوشمند M8 سامسونگ از نمای پنل پشت
وبکم مانیتور هوشمند M8 سامسونگ
مانیتور هوشمند M8 سامسونگ از نمای کناری
مانیتور هوشمند M8 سامسونگ از نمای کناری
مانیتور هوشمند M8 سامسونگ از نمای درگاه‌های پنل پشتی

نسل جدید مانیتور M8 سامسونگ از فرمت HDR10+، اسپیکرهای ۲ کاناله داخلی و عملکرد بلوتوث برای اتصال مستقیم به دستگاه‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. همچنین ابزارهایی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تصاویر و متن را از سایر دستگاه‌های سامسونگ به مانیتور خود به‌سرعت انتقال دهید.

مانیتور M80D همچنین با هدفون سامسونگ مدل گلکسی بادز نیز ادغام می‌شود تا تجربه‌ای نزدیک به صدای فراگیر را با حداقل تأخیر ارائه دهد.

انتظار می‌رود مانیتور M80D در سال جاری عرضه شود؛ اما سامسونگ هنوز اطلاعاتی درباره قیمت مانیتور اعلام نکرده است. مدل نسل قبلی این مانیتور ۷۰۰ دلار قیمت داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات