نوبیا مانیتور گیمینگ 4K با پنل پیشرفته مینی LED رونمایی کرد

سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور گیمینگ نوبیا رد مجیک Red Magic GM001S 5088 Zone مشکی رنگ
نوبیا اولین مانیتور 4K خود با پنل پیشرفته‌ی مینی LED را رونمایی کرد. نرخ نوسازی و دقت رنگ این مانیتور گیمینگ خیره‌کننده است.
تبلیغات

نوبیا مانیتور گیمینگ مینی LED رد مجیک GM001S را در سایت رسمی خود معرفی کرده و در حال پیش‌فروش آن است.

قیمت مانیتور ۲۷ اینچی نوبیا Red Magic GM001S در سایت JD.com به ارزش ۵٬۴۹۹ یوان (۷۷۰ دلار) تعیین شده است.

مانیتور گیمینگ جدید نوبیا پنل ۲۷ اینچی AUO 7.0 Fast IPS دارد که از سرعت و وضوح بالایی بهره می‌برد. در پنل مانیتور، ۵۰۸۸ ناحیه‌ی نوری در بخش‌های مینی LED برای کنترل دقیق‌تر نور به‌کار رفته است.

مانیتور گیمینگ نوبیا رد مجیک Nubia Red Magic 5088 zone 4K Mini LED gaming monitor

مانیتور جدید رد مجیک از وضوح 4K با نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که برای بازی‌های پرسرعت و ویدئوهای با کیفیت بالا مناسب است. علاوه‌براین، با داشتن عمق رنگ ۱۰ بیتی، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را با دقت زیاد ارائه می‌دهد.

مانیتور ۲۷ اینچی رد مجیک نسبت کنتراست پویای ۱٬۰۰۰٬۰۰۰:۱ و زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد. این مانیتور گواهی HDR 1400 را کسب کرده که کنتراست و روشنایی بسیار خوبی را فراهم می‌کند و با هر دو فناوری FreeSync و G-Sync سازگار است که باعث ایجاد تجربه‌ی گیمینگ بدون وقفه می‌شود.

مانیتور گیمینگ نوبیا رد مجیک از جلو و پشت به رنگ طوسی

مانیتور گیمینگ جدید نوبیا دقت رنگ برجسته‌ای دارد، به‌طوری که ۹۹ درصد از طیف رنگی sRGB و DCI-P3 و Adobe RGB را با کالیبراسیون حرفه‌ای پوشش می‌دهد.

علاوه‌براین، مانیتور مورد بحث سه ویژگی حفاظت چشم را ارائه می‌دهد که شامل روشنایی تطبیقی بر اساس نور محیط و انواع حالت‌های نمایش برای کاهش خستگی چشم است و تجربه‌ی دیداری کلی را بهبود می‌بخشد.

مانیتور رد مجیک GM001S 5088 Zone نه‌تنها در زمینه‌ی عملکرد، بلکه از لحاظ طراحی ظاهری نیز ویژگی‌های جذابی دارد. به‌عنوان مثال پایه‌ی مانیتور قابل تنظیم و چرخشی است که تجربه‌ی بهتری برای کاربر فراهم می‌کند. یک حلقه‌ی نوری RGB نیز در پشت مانیتور وجود دارد.

مانیتور مورد بحث رابط HDMI 2.1 و DP دارد و از یک رابط USB-C که از شارژ معکوس و انتقال ویدیو از طریق پورت Type-C بهره می‌گیرد، استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات