این اولین مانیتور 4K مینی LED دنیا با ۵۰۸۸ ناحیه نوری است

چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
مانیتور گیمینگ ردمجیک درحال نمایش یک بازی
رد مجیک اولین مانیتور 4K مینی LED را با طراحی فوق‌عریض و ۵۰۸۸ ناحیه‌ی نوری رونمایی کرد.
تبلیغات

رد مجیک دو مانیتور گیمینگ جدید رونمایی کرده است که یکی از آن‌ها اولین مانیتور ۴۹ اینچی 4K مینی LED جهان با ۵۰۸۸ ناحیه‌ی نوری و پنل QD- OLED با طراحی فوق‌عریض است.

به‌گزارش آی‌تی‌هوم، شرکت رد مجیک، بازوی تولیدکننده‌ی گوشی‌ های گیمینگ نوبیا، مانیتور گیمینگ خود را معرفی و معیار جدیدی درزمینه‌ی استفاده از فناوری مینی LED تعیین کرده است.

یکی از این دو مانیتور گیمینگ، پیش‌از‌این در تیزرها به‌نمایش درآمده بود؛ اما دومین مانیتور رد مجیک کاملاً جدید است و برای اولین‌بار دیده می‌شود.

مانیتور گیمینگ ردمجیک درحال نمایش یک بازی

رد مجیک اطلاعاتی را در حساب کاربری ویبوِ خود منتشر کرده است که جزئیات فنی این مانیتور را اعلام می‌کند. براساس این اطلاعات، مانیتور گیمینگ رد مجیک از فناوری مینی LED برای مکانیزم نور پس‌زمینه استفاده می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا همواره خروجی بسیار خوبی مشاهده کنند.

مانیتور گیمینگ ردمجیک درحال نمایش یک بازی

مانیتور مذکور از پنل ۲۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز و وضوح 4K بهره می‌برد که آن را درزمینه‌ی بازی و ویرایش محتوا در جایگاه مطلوبی قرار می‌دهد. به‌علاوه، این پنل با حداکثر روشنایی ۲۲۰۰ نیت همراه با پوشش ۹۹ درصدی طیف رنگی Adobe DCI-P3 همراه است و سازگاری با استاندارد HDR1400 را ارائه می‌کند تا کاربر بهترین تجربه‌ی کیفیت تصویر را داشته باشد.

رد مجیک از طراحی «آینده‌نگرانه» برای مانیتور جدیدش استفاده کرده است؛ چرا‌که تصاویر منتشرشده نشان می‌‌دهند که این نمایشگر از طراحی سه لبه‌‌ی باریک بهره می‌برد و ظاهر کلی یک‌دست و مینیمالی فراهم می‌کند.

همچنین، پشت مانیتور گیمینگ رد مجیک نورپردازی RGB مثلثی‌شکل دارد که بر زیبایی آن افزوده است و در‌واقع، طراحی مانیتور را تکمیل می‌کند. پایه‌ی مانیتور قابلیت چرخش و تنظیم ارتفاع زیادی را در‌اختیار کاربر می‌گذارد. با‌این‌حال، اندازه‌ی بزرگ پایه به فضای زیادی برای قرار‌گرفتن نیاز دارد. این مانیتور به یک پورت USB-C، دو پورت USB-A، دو درگاه HDMI و یک رابط Display Port مجهز شده است.

همچنین، دو اسپیکر داخلی ۵ واتی و پشتیبانی از میکروفون برای آن در نظر گرفته شده است. برای اتصال مانیتور نیز درگاه‌های HDMI 2.1 و Display Port 1.4 و USB Type-C با قابلیت شارژ ۹۰ واتی دستگاه‌های متصل فراهم است. قیمت مانیتور رد مجیک از قیمت مانیتور سامسونگ هم‌رده‌ و ۲۰۰۰ دلاری‌اش، ارزان‌تر خواهد بود.

انتظار می‌رود رد مجیک به‌زودی در کنفرانسی که ۲۳ نوامبر (۲ آذر) برگزار می‌شود، مانیتورهای جدیدش را رسماً رونمایی کند. آن موقع دقیقاً خواهیم دید این مانیتورهای گیمینگ چه قیمتی دارند.

تاکنون استفاده از فناوری مینی LED به‌عنوان نور پس‌زمینه چندان مرسوم نبوده است؛ به‌خصوص که این فناوری در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. باوجوداین، ورود رد مجیک قطعاً می‌تواند روند کلی استفاده از این فناوری را بهبود بخشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات