این مانیتور ۲۴ اینچ ۱۰۰ هرتز فقط ۳٫۵ میلیون قیمت دارد

یک‌شنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
مانیتور AOC 24e11xh
مانیتور اقتصادی AOC با پنل ۲۳٫۸ اینچی تا ۱۶ میلیون رنگ را نمایش می‌دهد و قیمتش بسیار جذاب است.
تبلیغات

AOC مانیتور گیمینگ اقتصادی 24E11XH را با وضوح ۱۰۸۰ و نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز رونمایی کرده است.

براساس مشخصات صفحه‌ی رسمی محصول، مانیتور جدید AOC دارای طراحی شیک و قاب یک میلی‌متری در سه طرف، پنل ۲۳٫۸ اینچی IPS با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و زاویه‌دید وسیع ۱۷۸ درجه است. این مانیتور برای انجام کارهای روزمره از جمله وب‌گردی و پخش ویدیو گزینه‌ای مناسب به‌حساب می‌آید.

مانیتور اقتصادی AOC با پوشش ۸۲ درصدی از طیف رنگی NTSC، یک پالت رنگ غنی را با ۱۶٫۷ میلیون رنگ و عمق رنگ ۸ بیت ارائه می‌دهد که با نمایش رنگ‌های واقعی و زنده، این مانیتور را برای کارهای طراحی و گرافیک حرفه‌ای ایدئال می‌کند.

مانیتور AOC 24E11XH
مانیتور AOC 24E11XH

روشنایی مانیتور ۳۰۰ نیت و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ است که کیفیت کلی تصویر را بهبود می‌بخشد.

از نظر عملکرد، مانیتور ای‌ او سی دارای زمان پاسخگویی ۴ میلی‌ثانیه است. این مانیتور با نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز، تصاویری روان با تأخیر کم ارائه می‌کند، لرزش تصویر را کاهش می‌دهد و بهره‌وری اداری را بهبود می‌بخشد.

مانیتور AOC دارای یک حالت HDR است که رنگ و کنتراست را در مناطق تاریک و روشن افزایش می‌دهد و محتوای SDR را شبیه‌سازی می‌کند.

این مانیتور دارای گواهینامه‌ی TUV برای میزان کم تابش نور آبی و راحتی چشم است. حالت نور آبی کم و کاهش نور DC، لرزش صفحه را کاهش می‌دهد، فشار چشم را به حداقل می‌رساند و برای استفاده در طولانی‌مدت مناسب خواهد بود.

مانیتور AOC 24e11xh
مانیتور AOC 24e11xh
مانیتور AOC 24e11xh
مانیتور AOC 24e11xh

همچنین مانیتور 24E11XH از حالت‌های صحنه‌ی مختلف از جمله صرفه‌جویی در انرژی، وب، بازی، فیلم، ورزش و خواندن برای انطباق با محیط‌های مختلف استفاده می‌کند.

مانیتور ارزان‌قیمت AOC از پایه‌ی ۱۰۰x۱۰۰ میلی‌متری VESA پشتیبانی می‌کند. از نظر امکانات اتصال، این مانیتور شامل یک درگاه HDMI 1.4 و یک درگاه D-Sub است که آن را با انواع دستگاه‌ها مانند لپ‌تاپ و دسکتاپ سازگار می‌کند.

اندازه‌ی مانیتور ۶۰۳x۳۹۶x۱۳۰ میلی‌متر با وزن ناخالص ۳٫۷۶ کیلوگرم و وزن خالص ۲٫۶۵ کیلوگرم است.

اوایل این ماه، ای او سی مانیتور گیمینگ AOC U27G10 را با پنل ۲۷ اینچی 4K Fast-IPS و نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز به قیمت ۲۴۹۹ یوان (۳۵۲ دلار) و مانیتور AOC Q27E12C را با پنل ۲۷ اینچی 2K IPS و نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز، به قیمت ۹۹۹ یوان (۱۳۹ دلار) معرفی کرده بود.

قیمت مانیتور جدید ای او سی در بازار چین ۵۹۹ یوان (۸۴ دلار) است؛ اما مشتریان می‌توانند آن را با قیمت تخفیفی ۵۲۹ یوان (۷۴ دلار) خریداری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات