مانیتور جدید MSI با پنل ۲۴ اینچ ۱۸۰ هرتز از راه رسید؛ انتخاب مناسب برای گیمرها؟

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور گیمینگ MSI G244F E2
مانیتور گیمینگ جدید MSI نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز دارد و از فناوری Adaptive-Sync برای کاهش تأخیر هنگام بازی‌کردن بهره می‌برد.
تبلیغات

بعد از معرفی مانیتور ۳۲ اینچی G32CQ5P، این‌ بار MSI سراغ مانیتور گیمینگ جدیدی رفته است که طیف رنگی گسترده‌ای ارائه می‌دهد و برای گیمرها مناسب است.

مانیتور گیمینگ MSI G244F E2 نمایشگر ۲۳٫۸ اینچی با نام تجاری Rapid IPS و وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (فول اچ‌دی) دارد. این مانیتور گیمینگ از نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتزی بهره می‌برد و زمان پاسخ‌دهی یک‌میلی‌ثانیه‌ای دارد که خبر خوشی برای گیمرها است.

مانیتور گیمینگ جدید MSI روشنایی ۲۵۰ نیت و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ دارد و تصاویری پرجنب‌و‌جوش را با جزئیات فراوان نمایش می‌دهد. این مانیتور زاویه‌ی دید وسیع ۱۷۸ درجه را به‌صورت افقی و عمودی ارائه می‌دهد.

مانیتور گیمینگ MSI G244F E2
مانیتور گیمینگ MSI G244F E2
مانیتور گیمینگ MSI G244F E2
مانیتور گیمینگ MSI G244F E2

به‌گفته‌ی MSI، مانیتور گیمینگ G244F E2 تا ۹۴٫۴ درصد از فضای رنگی Adobe RGB و ۹۲٫۰۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 و ۱۲۲٫۸ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. فناوری Adaptive-Sync در این مانیتور تأخیر را به‌ حداقل می‌رساند.

ناگفته نماند که MSI از قابلیت Night Vision برای افزایش خوانایی در ناحیه‌های تاریک‌ استفاده کرده است. این مانیتور نور آبی را برای کاهش فشار چشم در استفاده طولانی مدت تعدیل می‌کند.

مانیتور گیمینگ G244F E2 از یک درگاه دیسپلی‌پورت 1.2a و دو درگاه HDMI 2.0b و یک جک هدفون بهره می‌برد. این مانتیور با مانت VESA سازگار است و از قفل کنسینگتون (Kensington) استفاده می‌کند. تاریخ عرضه و قیمت مانیتور MSI مدل G244F E2 هنوز مشخص نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد قیمت مانیتور جدید MSI نزدیک به ۲۱۰ دلار باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات