مانیتور خمیده جدید MSI نرخ نوسازی ۱۷۰ هرتز دارد

جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور ام‌اس‌آی G32CQ5P
MSI در ادامه‌ی معرفی تجهیزات گیمینگ خود، این‌بار از مانیتور G32CQ5P با مشخصات فنی قابل‌توجه پرده برداشت.
تبلیغات

یک ماه از زمانی که ام‌اس‌آی شماری از محصولات گیمینگ جدیدش ازجمله کامپیوتر دسکتاپ MSI Dark Knight و مانیتور MAG 323UPF Gunner با وضوح تصویر 4K رونمایی کرد می‌گذرد. برند تایوانی با مانیتور خمیده‌ی گیمینگ جدیدی برای بازار جهانی برگشته است.

مانیتور خمیده‌ی جدید ام‌اس‌آی، صفحه‌نمایش ۳۱٫۵ اینچ با انحنای ۱۵۰۰ رادیان و وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (معادل WQHD) دارد. از دیگر مشخصات این پنل می‌توان به پشتیبانی ۱۱۵ درصدی از طیف رنگی sRGB و ۸۸ درصدی Adobe RGB و هم‌چنین ۹۱ درصدی DCI-P3 اشاره کرد. G32CQ5P دارای کنتراست ۱:۳۰۰۰ و روشنایی ۲۵۰ نیتی است.

نمای جلوی مانیتور ام‌اس‌آی G32CQ5P

از منظر ویژگی‌های گیمینگ، نمایشگر G32CQ5P نرخ‌نوسازی ۱۷۰ هرتزی با زمان پاسخ یک میلی‌ثانیه‌ای دارد؛ ترکیب ویژگی مورد بحث و پشتیبانی از فناوری Adaptive-Sync، نوید تجربه‌ی گیمینگ روان و بدون بریده‌‌شدن‌ صفحه (Screen Tearing) را می‌دهد.

از دیگر مشخصات مهم مانیتور جدید MSI می‌توان به ویژگی Night Vision برای بهبود جزئیات در صحنه‌های تاریک، ویژگی Anti-Flicker برای کاهش پرش در صفحه و هم‌چنین یک ویژگی برای کاهش نور آبی ساطع‌شده از نمایشگر اشاره کرد.

نمای پشت مانیتور ام‌اس‌آی G32CQ5P

اگر علاقه‌مند به دیدن محتوای HDR هم هستید، HDR Ready-بودن G32CQ5P خبر از کیفیت تصویر بهتر، رنگ‌های عمیق‌تر و هم‌چنین کنتراست بیشتر می‌دهد. از طرف دیگر، به دلیل استفاده‌ی این مانیتور از پنل VA، شاهد زاویه‌ی دید وسیع ۱۷۸ درجه‌ای در تمامی زوایای افقی و عمودی هستیم.

طراحی بدون فریم و هم‌چنین برخورداری G32CQ5P از سیستم VESA، امکان استفاده‌ از آن در کاربری‌های چند‌مانیتوری را راحت‌تر می‌کند؛ خوشبختانه پایه‌ی خود مانیتور هم از چرخش عمودی بین ۵- تا ۲۰ درجه، چرخش افقی بین ۳۰- تا ۳۰ درجه و هم‌چنین تنظیم ارتفاع بین صفر تا ۹۰ میلی‌متر پشتیبانی می‌کند.

درگاه‌های پشتی مانیتور شامل یک پورت HDMI 2.0b، یک پورت DisplayPort 1.2a و یک جک هدفون می‌شوند. پشتیبانی از قفل کنسینگتون هم برای امنیت بیشتر به این دستگاه اضافه شده است.

قیمت مانیتور G32CQ5P و تاریخ عرضه‌ی این محصول فعلاً اعلام نشده است. برای مشاهده‌ی قیمت مانیتور MSI در مدل‌های دیگر می‌توانید وارد بخش محصولات زومیت شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات