این گوشی های موتورولا به اندروید ۱۵ آپدیت می‌شوند

سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بدنه موتورولا ریزر ۴۰ اولترا
موتورولا می‌تواند با پشتیبانی طولانی‌مدت‌ از گوشی‌هایش، خریداران گوشی سامسونگ و شیائومی را به‌سمت خود بکشاند.
تبلیغات

اندروید ۱۵ اواخر تابستان یا اوایل پاییز ۱۴۰۳ از راه می‌رسد؛ سیستم‌عاملی که انتظار می‌رود با بهبودهای زیادی همراه باشد و با جذابیت‌هایش مردم را هنگام خرید گوشی به‌جای گوشی آیفون به‌سمت گوشی‌های اندرویدی بکشاند.

اولین نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید ۱۵ بهانه‌ای شد برای بحث دربار‌ی اینکه به‌جز گوشی گوگل چه موبایل‌های دیگری نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل گوگل را دریافت خواهند کرد.

هنگامی‌که بحث آپدیت اندروید می‌شود، معمولاً مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی در ذهن نقش می‌بندد؛ اما موتورولا جزو شرکت‌هایی است که سابقه‌ی طولانی‌مدتی در تولید گوشی‌های اندرویدی دارد و تلاش می‌کند سهمش را از بازار با بهبود کیفیت و پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌هایش افزایش دهد.

فهرست گوشی‌‌های موتورولا که اندروید ۱۵ را دیافت می‌کنند

در‌ادامه، فهرست مدل‌های مختلف گوشی موتورولا ارائه شده است که احتمالاً آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت خواهند کرد.

توجه کنید که موتورولا این فهرست را تأیید نکرده است و امکان تغییر در آن وجود دارد. ممکن است برخی از گوشی‌های قدیمی‌تر موتورولا نیز به اندروید ۱۵ مجهز شوند.

انتظار می‌رود اندروید ۱۵ در سال ۲۰۲۴ برای برخی از بهترین گوشی های میان رده و بهترین گوشی های اقتصادی موتورولا منتشر شود.

اندروید ۱۵ روی هماهنگی بیشتر بین سخت‌افزار و نرم‌افزار تمرکز ویژه‌ای دارد و با بهینه‌سازی‌هایی در نوتیفیکیشن‌ها، افزایش امنیت، بهبود شارژدهی و بازخوردهای هپتیک همراه شده است و در ماه‌های آینده ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات