این گوشی اقتصادی نمایشگر ۹۰ هرتز، باتری پرظرفیت و اندروید ۱۴ دارد

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
نمای جلو و پشتی گوشی TCL 505
TCL جدید‌ترین گوشی اقتصادی خود را با نمایشگر ۹۰ هرتز و باتری پرظرفیت رونمایی کرد.
تبلیغات

TCL در بیانیه‌ای مطبوعاتی، گوشی TCL 505 را رونمایی کرد. این برند در نمایشگاه CES 2024 هفت مدل از سری TCL 50 را به‌نمایش گذاشته بود. گوشی TCL 505 به‌عنوان هشتمین مدل این سری، از طراحی مشابه با بقیه‌ی دستگاه‌ها استفاده می‌کند.

گوشی TCL 505 دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷۵ اینچی ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح +HD است. این پنل دارای پوشش ضد انعکاس NxtVision است که نور آبی را فیلتر می‌کند و حداکثر تا ۴۰۰ نیت روشنایی دارد.

نمای کناره سمت چپ گوشی tcl 505
نمای جلو و کناره گوشی tcl 505
نمای جلو و کناره گوشی tcl 505
نمای پشت گوشی tcl 505

جدیدترین گوشی تی سی ال از تراشه‌ی Helio G35 مدیاتک به همراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیر‌ه‌سازی با قابلیت ارتقا ازطریق درگاه microSD بهره می‌برد.

در بخش پشتی گوشی، سیستم دوربین دوگانه‌ی متشکل از حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود (دوربین اصلی حسگر ۱/۲٫۵۵ اینچ دارد). دوربین سلفی این محصول ۵ مگاپیکسلی است و در بریدگی بالای نمایشگر قرار گرفته.

گوشی TCL 505 با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و دارای باتری ۵٬۰۱۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. TCL 505 در رنگ‌های آبی و خاکستری موجود است. شرکت TCL در حال حاضر هیچ جزئیاتی از قیمت گوشی را فاش نکرده است، اما انتظار می‌رود که این محصول در دسته بهترین گوشی‌‌های اقتصادی جای گیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات