اولین لپ تاپ تبدیل پذیر TCL با پردازنده آرم رونمایی شد

پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ تبدیل پذیر تی سی ال TCL Book X12 Go با کیبورد جداشدنی
اولین لپ تاپ دو در یک برند TCL نمایشگر لمسی ۱۲٫۲ اینچ دارد و از پردازنده‌ی Snapdragon 7c Gen 2 بر پایه‌ی معماری آرم استفاده می‌کند.
تبلیغات

TCL در نمایشگاه CES 2023 افزون‌بر تلویزیون هوشمند، دو تبلت و یک لپ تاپ جدید نیز معرفی کرده است. یکی از این تبلت‌ها که TCL NXTPAPER 12 Pro نام دارد اواخر سال گذشته‌ی میلادی در روسیه رونمایی شده بود. دومین تبلت جدید، TCL Tab 8 LE است که فعلا مشخصات خاصی از آن اعلام نشده. سومین محصول جدید تی سی ال اولین لپ تاپ تبدیل‌پذیر (دو در یک) این برند محسوب می‌شود.

TCL NXTPAPER 12 Pro

تبلت TCL NXTPAPER 12 Pro تی سی ال از نمای جلو و پشت

تبلت TCL NXTPAPER 12 Pro به نمایشگر ۱۲٫۲ اینچ LCD با وضوح ۲٬۱۶۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳:۲ مجهز است. این نمایشگر از فناوری NXTPAPER استفاده می‌کند تا حس‌و‌حالی شبیه نمایشگرهای جوهر الکترونیک داشته باشد. پنل موردبحث از قلم لمسی پشتیبانی می‌کند.

بر اساس گزارش گیزموچاینا، تبلت TCL NXTPAPER 12 Pro به پردازنده‌ی MediaTek Kompanio 800T مجهز است و با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به بازار می‌آید. این تبلت دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی دارد و به تراشه‌ی وای فای ۵ و بلوتوث ۵٫۱ مجهز است.

علاقه‌مندان می‌توانند تبلت جدید مدیاتک را با کیبورد مجزا خریداری کنند. این تبلت باتری ۸٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می‌شود. مدل 5G برچسب قیمت ۵۴۹ دلار را یدک می‌کشد.

TCL Book X12 Go

لپ تاپ تبدیل پذیر TCL Book X12 Go از نمای جلو

TCL Book X12 Go اولین لپ تاپ تبدیل‌پذیر برند تی سی ال محسوب می‌شود. محصولات تبدیل‌پذیر ترکیبی از لپ تاپ و تبلت هستند که می‌توان کیبورد آن‌ها را جدا کرد. TCL Book X12 Go به پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 7c Gen 2 و هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است. TCL Book X12 Go از نسخه‌ی آرم ویندوز ۱۱ استفاده می‌کند.

لپ تاپ تبدیل‌پذیر تی سی ال به نمایشگر ۱۲٫۲ اینچ با وضوح ۲٬۱۶۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳:۲ مجهز است. این نمایشگر نیز از فناوری NXTPAPER استفاده می‌کند. نمایشگر لپ تاپ تی سی ال توانایی پشتیبانی از قلم لمسی دارد، اما این قلم باید به‌صورت جداگانه خریداری شود.

TCL Book X12 Go به وای فای ۵ و بلوتوث ۵٫۱ و درگاه USB Type-C مجهز است و از دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی و دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی و اسپیکر چهارگانه استفاده می‌کند. لپ تاپ تی سی ال به باتری ۳۰ وات‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ وات مجهز است. قیمت این محصول اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات