گلکسی S24 دو قابلیت کاملاً جدید را به گوشی‌های سامسونگ می‌آورد

یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
خانواده گلکسی S24 کنارهم ۲
سامسونگ با سری گلکسی S24 چندین قابلیت نرم‌افزاری جدید به گوشی‌هایش اضافه کرده است.
تبلیغات

گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا اولین مدل‌های گوشی‌ سامسونگ هستند که رابط کاربری One UI 6.1 را اجرا می‌کنند و ویژگی‌های جدیدی از جمله قابلیت تبدیل شدن به وب‌کم تبلت سامسونگ را دارند. رابط کاربری مورد بحث همچنین سری گلکسی S24 را به قابلیت‌های جدید Quick Share و Ultra HDR مجهز می‌کند.

گوگل اعلام کرده است که قابلیت Nearby Share را با Quick Share سامسونگ ادغام می‌کند؛ بدین ترتیب کاربران دیگر بین این دو ویژگی سردرگم نخواهند شد.

به گفته‌ سم‌موبایل، در حالی که Nearby Share روی تمام گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی وجود داشت، در مقایسه با Quick Share و سایر نرم‌افزارهای اختصاصی اشتراک‌گذاری فایل، نسبتاً کندتر بود؛ اما اکنون با ادغام صورت‌گرفته سرعت بالایی دارد.

قابلیت تصویربرداری Super HDR در سری گلکسی S24

سامسونگ همچنین در رویداد آنپکد ۲۰۲۴ ویژگی Super HDR را معرفی کرد. این قابلیت امکان پیش‌نمایش، ثبت، مشاهده، ویرایش و آپلود تصاویر HDR را در سری گلکسی S24 به همراه می‌آورد.

سامسونگ از فرمت Ultra HDR گوگل برای ویژگی Super HDR استفاده می‌کند؛ به این معنی که تصاویر و ویدیوهای گرفته‌شده در حالت Super HDR توسط سری گلکسی S24 در Google Messages و Google Photos و دیگر اپلیکیشن‌هایی که در آینده فرمت Ultra HDR گوگل را ادغام خواهند کرد، پشتیبانی می‌شوند.

گلکسی S24 و S24 پلاس و S24 اولترا جزو بهترین گوشی های سامسونگ هستند و به‌راحتی وارد فهرست بهترین گوشی های بازار هم می‌شوند. انتظار می‌رود تعدادی از قابلیت‌های جدید به‌زودی به برخی از بهترین گوشی های میان رده و بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ نیز اضافه شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات