گوشی ارزان جدید ویوو باتری پرظرفیت و ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت

سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
رندر احتمالی از طراحی بدنه گوشی ویوو V30 به رنگ رزگلد
ویوو احتمالاً گوشی V30 را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار می‌کند.
تبلیغات

ویوو گوشی میان رده سری S18 را این هفته در چین رونمایی کرد و حالا شایعاتی از معرفی گوشی اقتصادی V30 به گوش می‌رسد.

بر اساس ادعای منابع آگاه، گوشی ارزان‌قیمت جدید ویوو احتمالاً نسخه تغییریافته‌ای از S18 خواهد بود و در سه مدل ویوو V30، ویوو V30 لایت و ویوو V30 پرو به بازار عرضه خواهد شد. برخلاف سری S18 که به‌صورت اختصاصی در چین عرضه شد، ممکن است ویوو V30 به بازار جهانی راه پیدا کند.

اطلاعات دقیقی از مشخصات گوشی ویوو V30 موجود نیست؛ اما انتظار داریم که رنگ مشکی، یکی از چند رنگ این محصول باشد. احتمالاً V30 با جزیره‌ی دوربین مستطیلی و نمایشگر خمیده عرضه خواهد شد.

ممکن است که دوربین سلفی ویوو V30 به‌صورت پانچ‌هول در بالای نمایشگر آن قرار گیرد و دستگاه مجهز به یک درگاه USB Type-C، یک میکروفون و یک یا دو اسپیکر باشد.

گوشی اقتصادی ویوو V30 احتمالاً باتری ۴٬۸۹۵ میلی‌آمپر‌ساعتی با توان شارژ ۸۰ وات، رم ۱۲ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی خواهد داشت. در کنار این موارد، دیتابیس گیک‌بنچ مهر تأییدی بر استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در این گوشی اقتصادی می‌زند.

مدل لایت گوشی V30 همچون نسخه‌ی پایه با رم ۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود؛ اما ویوو در این گوشی، از تراشه‌ی ضعیف‌تر اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده می‌کند.

گوشی V30 لایت احتمالاً مجهز به نمایشگری با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و باتری ۴٬۷۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از آداپتور ۴۴ واتی خواهد بود.

در مورد قیمت گوشی ویوو V30 فعلاً اطلاعاتی در دسترس نیست؛ اما با توجه‌ به احتمال معرفی این سری اقتصادی ویوو در اوایل سال ۲۰۲۴، انتظار داریم که در روزهای آینده، جزئیات بیشتری از مشخصات آن منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات