این قابلیت‌های دوربین آیفون عکس‌برداری را جذاب‌تر می‌کنند

یک‌شنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
رابط کاربری دوربین آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس
دوربین گوشی‌های آیفون با قابلیت‌های هیجان‌انگیز به شما کمک می‌کند تا عکس‌ها و ویدئوهای بهتری بگیرید.
تبلیغات

با نزدیک‌شدن به کریسمس و سال نو میلادی، علاقه‌ی کاربران به عکاسی و فیلم‌برداری با گوشی زیاد می‌شود. استفاده‌ی صحیح از قابلیت‌های دوربین گوشی و ثبت تصاویر خلاقانه، کمک زیادی به ماندگاری آن‌ها در ذهن می‌کند.

گوشی‌ آیفون قابلیت‌هایی دردسترس کاربران می‌گذارد تا تصاویر و ویدئوهایی ماندگار ثبت کنند. این محصولات همواره در فهرست بهترین گوشی از نظر دوربین قرار می‌گیرند.

فیلمبرداری سه‌بعدی

اپل قابلیت Spatial Video را برای گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در iOS 17.2 اضافه کرد. کاربران می‌توانند با این قابلیت که از دو دوربین فوق‌عریض و اصلی گوشی استفاده می‌کند، ویدئوها را به‌صورت سه‌بعدی فیلمبرداری کنند.

به‌‌نوشته‌ی مک‌رومرز، امکان پخش ویدئو سه‌بعدی ثبت‌شده با گوشی‌ آیفون در هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو وجود دارد. ویدئوهای مکانمند (Spatial) آیفون در دستگاه‌های معمولی به‌صورت دوبعدی پخش می‌شوند.

فیلم‌برداری با حالت سینمایی

قابلیت فیلم‌برداری با حالت سینمایی آیفون از آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس به گوشی‌های اپل اضافه شد. این قابلیت امکان تنظیم دستی و دقیق فوکوس در فیلم‌برداری را دراختیار کاربران آیفون می‌گذارد. پس از ضبط ویدئو با حالت سینمایی در آیفون، امکان ویرایش نقطه‌ی فوکوس وجود دارد.

ثبت عکس‌های گروهی با لنز فوق‌ عریض

لنز فوق‌عریض را از آیفون ۱۱ به‌بعد در گوشی‌های آیفون دیده‌ایم. عکاسی با این لنز در دورهمی‌های خانوادگی بسیار کارآمد است. با استفاده از لنز فوق‌‌عریض، به حرکت‌کردن به عقب برای جا‌دادن چندین سوژه در کادر نیازی نیست.

عکاسی پرتره

اپل هرسال تغییر عمده‌ای در نوردهی و فوکوس بهتر روی سوژه در حالت عکاسی پرتره ایجاد می‌کند. امسال، خانواده‌ی آیفون ۱۵ با قابلیت‌های جدید حالت پرتره، امکان ویرایش نقطه‌ی فوکوس و جداکردن حرفه‌ای سوژه از پس‌زمینه را دارند.

استایل‌های عکاسی

تجربه‌ی عکاسی با رنگ‌های شخصی‌سازی شده‌ی هوشمند با قابلیت Photographic Styles همراه با آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس رونمایی شد و کاربران گوشی‌های آیفون ۱۴،‌ آیفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس نیز همراه با گوشی‌های خانوادی آیفون ۱۵ می‌توانند از استایل‌های عکاسی در دوربین گوشی خود استفاده کنند.

استایل‌های عکاسی به‌طور هوشمندانه با شرایط نوری در هر عکس سازگار می‌شوند و برای حفظ رنگ‌ها و بافت‌های طبیعی پوست تنظیم می‌شوند. کاربران می‌توانند از استایل‌های پیش‌فرض اپل استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات