آیفون ۱۵ پرو مکس و گلکسی S23 اولترا و شیائومی ۱۳ اولترا و هواوی P60 پرو در دست

دوربین بهترین گوشی‌های دنیا را به جان یک‌دیگر انداختیم! [تماشا کنید]

مقایسه‌ی دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس با گلکسی S23 اولترا، شیائومی ۱۳ اولترا و هواوی P60 پرو
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰مطالعه 1 دقیقه
زومیت در این ویدیوی هیجان‌انگیز، دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس را با گلکسی S23 اولترا، شیائومی ۱۳ اولترا و هواوی P60 پرو مقایسه می‌کند.
تبلیغات

دوربین به بخشی جدانشدنی از گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است و بزرگان این صنعت، از دوربین به‌عنوان قابلیتی متمایزکننده برای دستگاه‌های رده‌بالا استفاده می‌کنند. پس از چندین نسل، اکنون گوشی‌هایی داریم که تصاویر چشم‌نواز می‌گیرند و به تنوع قابل‌توجهی از لنزها مجهزند.

تماشا در یوتیوب

آیفون‌های اپل سال‌ها است که در فهرست بهترین گوشی از نظر دوربین قرار می‌گیرند، اما در این فهرست تنها نیستند. سامسونگ با گوشی‌های سری گلکسی S، شیائومی با پرچمداران نسل جدید و هواوی با محصولات سری P همواره عملکرد خارق‌العاده از خود نشان داده‌اند.

زومیت در ویدیوی بالا، دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس را با گلکسی S23 اولترا، شیائومی ۱۳ اولترا و هواوی P60 پرو مقایسه کرده است تا بفهمید در حال حاضر کدام گوشی بهترین دوربین دنیا را دارد.

اگر به تماشای ویدیوهای مقایسه‌ای، بررسی و راهنمای خرید علاقه‌مند هستید، کانال یوتیوب زومیت را دنبال کنید. در بخش محصولات زومیت امکان مشاهده‌ی قیمت گوشی آیفون، قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی برندهای دیگر وجود دارد.

آیفون ۱۵ پرو مکس را فروشگاه آترین‌کالا و شیائومی ۱۳ اولترا را فروشگاه نیک‌دیجی در اختیار زومیت قرار دادند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات