فروش گوشی‌های تاشدنی سامسونگ از سری گلکسی نوت پیشی گرفت

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
فلکس پد زد فولد ۵ سامسونگ
طبق گزارش سامسونگ، میزان فروش سالانه‌ی گوشی‌های تاشدنی این شرکت در بازار اروپا از فروش گوشی‌های سری گلکسی نوت فراتر رفته است.
تبلیغات

سامسونگ سال ۲۰۲۰ به تولید مدل‌های جدید گوشی‌های سری گلکسی نوت پایان داد تا با جدیت بیشتر روی ساخت گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ تمرکز کند. تصمیم غول فناوری کره‌ی جنوبی در آن زمان کمی خطرناک به‌نظر می‌رسید اما اکنون می‌بینیم که نتیجه داده و فروش سالانه‌ی تاشدنی‌های این شرکت در بازار اروپا از سری گلکسی نوت پیشی گرفته است.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ به‌ترتیب ۱۸۰۰ دلارو ۱۰۰۰ دلار است و فروش این دو محصول از ۱۱ آگوست (۱۹ مرداد ۱۴۰۲) در ۳۸ کشور اروپایی آغاز شده که از آن زمان تاکنون تعداد واحدهای فروخته شده از دو گوشی مذکور از فروش اولیه‌ی سری گلکسی نوت بیشتر بوده است.

کارشناسان صنعت موبایل اعلام کرده‌اند سامسونگ در سال جاری بیش‌از ۱۰ میلیون گوشی تاشدنی به‌فروش خواهد رساند که این آمار شامل گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و مدل‌های قدیمی‌تر این دو محصول می‌شود.

نمایی از گلکسی زد فلیپ ۵ در حالت flex

بنجامین براون، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ اروپا در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت که در IFA ۲۰۲۳ برلین برگزار شد اعلام کرد:

جدیدترین گوشی‌های تاشدنی ما با سرعت بسیار بالایی به‌فروش می‌رسند و درواقع فروش سالانه‌ی این محصولات در اروپا از سری گلکسی نوت فراتر رفته است.
- بنجامین براون، سامسونگ

البته میزان فروش آخرین مدل‌های سری گلکسی نوت خیلی زیاد نبود درحالی‌که این محصولات ابتدا ازنظر فروش شروع چشمگیری داشتند و افراد زیادی آن‌ها را خریداری می‌کردند.

گلکسی زد فلیپ ۵ درحال حاضر محبوب‌ترین دستگاه تاشو بین کاربران اروپایی است و با نسبت ۷۰ به ۳۰، فروش بیشتری از گلکسی زد فولد ۵ دارد. محبوب‌ترین رنگ زد فلیپ بین خریداران، مشکی بوده و گفته می‌شود حالت FlexCam یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این دستگاه بین مردم است. ویژگی مذکور به شما کمک می‌کند حتی بدون سه‌پایه، با دوربین اصلی دستگاه یا دوربین سلفی آن فیلم‌برداری و عکاسی کنید.

گلکسی زد فولد ۵ نیز با لولای جدید و پشتیبانی از باریک‌ترین قلم S-Pen بین خریداران محبوبیت بسیار بالایی دارد. این دستگاه درواقع برای جلب نظر افرادی طراحی شده که قبلاً شیفته‌ی گلکسی نوت بودند و به‌نظر می‌رسد در دستیابی به هدفش موفق عمل کرده است.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات و امکانات تاشدنی‌های جدید سامسونگ می‌توانید سری به مقاله‌ی بررسی گلکسی زد فولد ۵ و بررسی گلکسی زد فلیپ ۵ زومیت بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات