رندر جدید شیائومی 12T Pro، بار دیگر دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی آن را تأیید می‌کند

جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
رندر جدیدی از گوشی موردانتظار شیائومی 12T Pro فاش شده است که بار دیگر، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی این دستگاه را تأیید می‌کند و علاو‌ه‌براین، طراحی پشتی دستگاه را درکنار تبلت ردمی‌ پد نشان می‌دهد.
تبلیغات

شایعه شده است که شیائومی 12T Pro از دوربین اصلی ۲۰۰ مگایپکسلی بهره خواهد برد. علاوه‌براین قبلاً شاهد انتشار تصویری بودیم که ادعا می‌کرد جزیره‌ی دوربین پشتی آن از چه ظاهری برخوردار خواهد بود. اکنون تصویر جدیدی از این دستگاه فاش شده است که آن را درکنار تبلت ردمی پد نشان می‌دهد. طراحی بخش دوربین پشتی این محصول و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی آن در عکس جدید نیز تأیید می‌شود.

به گزارش GSMArena، این تصویر جدید ازطرف یکی از پرکارترین افشاگران خبرهای فناوری در توییتر منتشر شده است و قرار گرفتن شیائومی 12T Pro درکنار ردمی پد، بسیار جالب است زیرا تبلت مورد اشاره احتمالاً با دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. این دو دستگاه، تفاوت‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارند زیرا یکی از آن‌ها ازمحصولات سری T بوده که هدف آن، ارائه‌ی قابلیت‌هایی در سطح گوشی‌های پرچم‌دار با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ درحالی‌که دستگاه دوم درواقع یکی از تبلت‌های ارزان‌قیمت این برند محسوب می‌شود.

رندر شیائومی 12T Pro و ردمی پد

با وجود تفاوت‌هایی که میان بررسی شیائومی 12T Pro و تبلت ردمی پد وجود دارد، شاید این دومحصول به‌طور هم‌زمان معرفی شوند. شایعات حاکی از آن است که شیائومی 12T Pro درواقع مدل تغییرنام‌یافته‌ی ردمی K50 اولترا خواهد بود؛ دستگاهی که ماه گذشته برای بازار چین عرضه شد و مهم‌ترین به‌روزرسانی اعمال‌شده روی آن، مربوط به دوربین اصلی است.

انتظار می‌رود شیائومی 12T Pro به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این دستگاه می‌توان به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1، رم ۸ تا ۱۲ گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و دوربین اصلی شامل دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی اشاره کرد. علاوبراین گفته شده است این گوشی از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره خواهد برد.

مشخصات فنی و نوع پردازنده‌ی شیائومی 12T Pro و همچنین ویژگی‌های صفحه‌نمایش این دستگاه در فهرست کنسول گوگل‌پلی تأیید شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات