قیمت احتمالی شیائومی 12T و 12T پرو پیش از رونمایی فاش شد

یک‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی 12T و 12T Pro احتمالاً حدود دو ماه دیگر رونمایی می‌شوند و اکنون پیش از معرفی، یک افشاگر قیمت دقیق سری 12T را منتشر کرده است.
تبلیغات

ردمی چندی پیش از ردمی K50 اولترا در چین پرده‌برداری کرد. براساس گزارش‌ها، این گوشی در ماه اکتبر با نام شیائومی 12T پرو روانه‌ی بازار جهانی خواهد شد و در کنار آن ظاهراً، مدل معمولی‌ای به‌نام شیائومی 12T نیز وجود خواهد داشت. پیش‌از این، در گزارشی، پیکربندی، انواع رنگ و بازه‌ی قیمتی سری 12T شیائومی منتشر کرد. اکنون، به‌گزارش گیزموچاینا، افشاگری به‌نام Snoopy Tech در توییتر قیمت دقیق سری 12T را فاش کرده است.

طبق اطلاعات، شیائومی 12T در نسخه‌ای مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه خواهد شد. قیمت آن ۶۴۹ یورو خواهد بود.

از سوی دیگر، شیائومی 12T‌ پرو نیز با همان پیکربندی و رنگ‌های مشابه با قیمت ۸۴۹ یورو عرضه خواهد شد. همان‌طور که ابتدا گفته شد، شاید گوشی مذکور طراحی و مشخصات خود را از K50 Ultra به‌ارث ببرد.

پیش‌بینی می‌شود شیائومی ۱۲ تی پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز شود. این گوشی شیائومی ظاهراً توسط سیستم‌عامل اندروید ۱۲ با MIUI 13 اجرا خواهد شد. قدرت سخت‌افزاری آن را احتمالاً تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام با رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 تأمین خواهد کرد.

وظیفه‌ی تأمین انرژی شیائومی 12T Pro را احتمالاً باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات برعهده خواهد گرفت. این گوشی احتمالاً در پنل جلو از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل و در پنل پشت از دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل میزبانی خواهد کرد.

از طرفی دیگر، پیش‌بینی می‌شود که شیائومی 12T از همان مشخصات بهره ببرد؛ اما به‌جای تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام ظاهراً از تراشه‌ی Dimensity 8100-Ultra مدیاتک استفاده خواهد کرد. افزون‌براین، انتظار می‌رود که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات