اطلاعات کنسول گوگل‌پلی دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و رم ۱۲ گیگابایتی شیائومی 12T Pro را تأیید می‌کند

سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
نام گوشی هوشمند شیائومی 12T Pro در کنسول گوگل‌پلی دیده شده است که برخی مشخصات آن را فاش می‌کند.
تبلیغات

انتظار می‌رود شیائومی به‌زودی گوشی هوشمند جدیدی به‌ نام 12T Pro را معرفی کند. گفته می‌شود این دستگاه به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام، یعنی Snapdragon 8+ Gen 1، مجهز خواهد شد. اکنون نام این محصول در کنسول گوگل‌پلی دیده شده است.

مشخصات شیائومی 12T Pro در کنسول گوگل پلی

به‌‌گزارش GSMArena، فهرست کنسول گوگل‌پلی نام شیائومی 12T Pro و برخی دیگر از ویژگی‌های مهم این دستگاه را تأیید می‌کند. براساس این اطلاعات، گوشی یادشده از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی Snpdragon 8+ Gen 1 استفاده خواهد کرد که با گزارش‌های قبلی مطابقت دارد. علاوه‌براین طبق مشخصات درج‌شده در کنسول گوگل‌پلی، وضوح نمایشگر این گوشی ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل خواهد بود که با وضوح صفحه‌نمایش ردمی K50 اولترا مطابقت دارد که اخیراً معرفی شده است.

شیائومی 12T پرو | Xiaomi 12T Pro

شایعات قبلی نیز حاکی از آن است که شیائومی 12T Pro از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. گفته می‌شود این دوربین از حسگر HP1 سامسونگ استفاده می‌کند که نمونه‌ی آن را قبلاً در موتورولا X30 Pro نیز دیده‌ایم؛ البته این دستگاه فقط در چین عرضه شده است. انتظار می‌رود گوشی جدید شیائومی در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۲ رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات