تماشا کنید: تست مقاومت گوشی Nothing Phone 1 دربرابر سقوط

دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با عرضه‌ی Nothing Phone 1، افراد آزمایش‌های مختلفی روی این دستگاه انجام می‌دهند و در جدیدترین آزمایش، مقاومت این گوشی دربرابر سقوط بررسی شده است.
تبلیغات

پیش‌از‌این، شاهد ویدئو کالبدشکافی Nothing Phone 1 و مقاومت آن دربرابر خم‌شدن و خط‌وخش بوده‌ایم. اکنون ویدئویی از آزمون سقوط این گوشی هوشمند منتشر شده است تا مقاومت آن دربرابر سقوط‌های احتمالی بررسی شود.

گوشی Nothing Phone 1 از فریم آلومینیومی بهره می‌برد که بین قاب پشتی شیشه‌ای و نمایشگر آن قرار گرفته است. پوشش پشتی و جلویی این دستگاه با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود تا دربرابر خط‌وخش و ضربه مقاوم‌تر باشد. اکنون ویدئو جدید کانال یوتیوب PBKreviews مقاومت این محصول را دربرابر سقوط بررسی می‌کند.

Nothing Phone 1 به‌همراه محافظ صفحه‌ی پلاستیکی عرضه می‌شود که شاید این محافظ به افزایش مقاومت دستگاه دربرابر ضربات احتمالی کمک کند. این ویدئو با آزمون سقوط از فاصله‌ی کمر و رو به نمایشگر آغاز می‌شود که برخورد با زمین از این ارتفاع، آسیبی به دستگاه وارد نمی‌کند.

در‌ادامه شاهد آزمون سقوط از سمت لبه‌های دستگاه هستیم که این‌ بار نیز گوشی از آن جان سالم به‌در می‌برد و فقط آسیب‌های جزئی به‌صورت نقطه‌های ریز روی فریم آن دیده می‌شود. باوجوداین، در کمال تعجب آزمون سقوط گوشی از سمت قاب پشتی، به شکسته‌شدن بدنه‌ی شیشه‌ای آن ختم می‌شود. البته دستگاه در این مرحله همچنان بدون مشکل کار می‌کند و مسئله‌ی خاصی در نمایشگر آن دیده نمی‌شود.

ویدئو آزمون مقاومت Nothing Phone 1 دربرابر سقوط با انداختن آن از فاصله‌ی بیشتر و رو به سمت نمایشگر و لبه‌ها ادامه می‌یابد که با وجود خط‌وخش‌های جزئی در فریم، دستگاه همچنان بدون مشکل کار می‌کند. در‌ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید.

تماشا در آپارات

مطمئناً کاربران می‌توانند برای محافظت بیشتر از گوشی خود، از قاب محافظ رسمی Nothing استفاده کنند. این کاور ظاهری شفاف دارد تا طراحی بدنه‌ی دستگاه که یکی از ویژگی‌های مهم‌ آن است، همچنان درمعرض دید باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات