چالشی دیگر برای ناتینگ فون 1؛ چراغ پشتی در نخستین سری تولید کنده می‌شود

چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
Nothing Phone 1 که خودش را رقیبی برای آیفون می‌داند افزون‌بر مشکل سوختگی پیکسل و سبز شدن نمایشگر با مشکل کنده شدن نوارهای نوری پنل پشتی نیز مواجه شده است.
تبلیغات

کارل پی سال گذشته از وان پلاس جدا شد تا برند اختصاصی Nothing را با هدف ایجاد نوآوری در صنعت فناوری بنیان‌گذاری کند. برند تحت مدیریت کارل پی پس از مدت‌ها اولین گوشی خود به نام Nothing Phone 1 را معرفی و روانه‌ی بازار کرد. این گوشی با داشتن مشخصه‌هایی مثل بدنه‌ی شفاف و پردازنده‌ی سفارشی ساخت کوالکام در تلاش است میان‌رده‌ها را در بازار به چالش بکشد.

یکی از ویژگی‌های جالب ناتینگ فون 1 مجموعه‌ای از نوارهای نوری در پنل پشتی است که شرکت تولیدکننده، آن را رابط گلیف (Glyph) خطاب می‌کند. این نوارهای نوری کاربرد مختلفی دارند؛ برای مثال نوار پایینی به هنگام وصل شدن گوشی به شارژر روشن می‌شود و در نقش نوار پیشرفت درصد شارژ باتری فعالیت می‌کند. این نوارهای نوری خودشان را با صدای زنگ گوشی نیز تطبیق می‌دهند و جلوه‌ی جذابی ایجاد می‌کنند. ناثینگ می‌گوید پنل پشتی گوشی‌اش میزبان ۹۰۰ چراغ LED است.

گوشی ناتینگ فون وان با تبلیغات بسیار رونمایی شد و پست‌های شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد تعدادی از علاقه‌مندان به گوشی‌های اندرویدی سراغ تهیه‌ی آن رفته‌اند. از همان زمان آغاز عرضه، مشکلات این گوشی خبرساز شد. برخی از کاربران ادعا کردند Nothing Phone 1 با مشکل سوختگی پیکسل و سبز شدن نمایشگر مواجه است.

یکی از اعضای رسانه‌ی HT Tech در توییت جدیدی می‌گوید که به‌نظر می‌رسد نوارهای نوری رابط گلیف در پنل پشتی Nothing Phone 1 حالتی برآمده دارند، به‌گونه‌ای که انگار در حال جدا شدن از دستگاه هستند.

فردی به نمایندگی از Nothing گفته این مشکل مربوط به آن‌ دسته از گوشی‌هایی است که در مرحله‌ی پیش‌تولید به سر برده‌اند و به‌منظور بررسی، برای کارشناسان ارسال شده‌اند. Nothing همچنین می‌گوید مشکل نوارهای نوری پنل پشتی در سری اول دستگاه‌های عرضه‌شده دیده می‌شود.

عجیب است که Nothing تصمیم گرفته نمونه‌ی پیش‌تولید گوشی خود را برای کارشناسان ارسال کند. این موضوع سؤالاتی در ذهن ما ایجاد می‌کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات