از LED وارونه تا نصب نادرست قطعات؛ نقص‌های کیفی Nothing Phone 1 تمامی ندارد

چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌های تعدادی از دارندگان Nothing Phone 1 نشان می‌دهد برخی واحدهای این گوشی مشکل طراحی دارند و مهم‌تر این‌ که مشتریان قادر به ارائه‌ی درخواست برای جایگزین کردن آن با مدل سالم نیستند.
تبلیغات

استارتاپ Nothing به‌تازگی اولین گوشی هوشمند اندرویدی خود موسوم به Nothing Phone 1 را در بازارهای جهانی عرضه کرده است. این شرکت برای کاهش هزینه‌ها، گوشی خود را در کشور هند تولید می‌کند. اخیراً برخی مشتریان این دستگاه از مشکلاتی مثل نمایش رنگ سبز روی نمایشگر و نقطه‌ی سیاه در نزدیکی بریدگی پانچ‌هول آن خبر داده‌اند.

همان‌طور که Nothing Phone 1 به دست تعداد بیشتری از مشتریان می‌رسد، نقص‌های جدیدی در آن کشف می‌شود. اکنون تعدادی از دارندگان این گوشی از مشکلاتی در طراحی آن خبر داده‌اند. ازجمله می‌توان به مشکل چسب دور پنل پشتی و ماژول فلش LED وارونه اشاره کرد.

شایان‌ ذکر است طبق گزارش‌ها، کاربران برای تعویض دستگاه معیوب ازطریق FlipKart نیز با مشکلاتی مواجه شده‌اند؛ به‌طوری‌که هنگام ثبت درخواست بازگشت کالا یا تعویض، خطایی به کاربران نمایش داده می‌شود.

کاربری به‌نام Thakkar، پاسخ پشتیبانی FlipKart را به‌اشتراک گذاشته است که آن را مرور می‌کنیم:

از این‌ که با ما تماس گرفته‌اید و شناسه‌ی سفارش درخواستی را به‌اشتراک گذاشته‌اید از شما تشکر می‌کنیم. ما نگرانی شما درک می‌کنیم و اطمینان می‌دهیم به‌طور فعال برای حل مشکل تلاش خواهیم کرد. برای رسیدگی بیشتر به این موضوع با شما تماس خواهیم گرفت.

البته Thakkar هنوز تماسی ازطرف این خرده‌فروشی آنلاین دریافت نکرده است.

به نوشته‌ی Gizmochina، یکی دیگر از دارندگان Nothing Phone 1 در توییتر اعلام کرد پس از کشف ایراد در دستگاه خود، تصمیم گرفته تا آن را با مدل سالم جایگزین کند، بااین‌حال، Nothing به‌جای ارسال یک مدل سالم، گوشی آسیب‌دیده‌ی دیگری برای وی ارسال کرده است. با توجه به نارضایتی‌های اخیر کاربران به‌نظر می‌رسد این استارتاپ در بخش کنترل کیفی خود با مشکل جدی مواجه شده و باید دید برطرف کردن این مشکلات چقدر زمان خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات