ویدیو جدید از Nothing Phone 1 روش جدا کردن قطعات و مونتاژ کردن دوباره آن را نمایش می‌دهد

شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئویی از کالبدشکافی گوشی هوشمند Nothing Phone 1 منتشر شده است که قطعات داخلی این دستگاه و روش جداکردن و مونتاژ مجدد آن را نشان می‌دهد.
تبلیغات

گوشی هوشمند Nothing Phone (1) با تبلیغات فراوان و ارائه‌ی ظاهری متفاوت، سعی دارد روح تازه‌ای به دنیای گوشی‌ها بدمد. یکی از ویژگی‌های اصلی این محصول، قاب پشتی شفاف آن است که برای بسیاری از کاربران جذاب به‌نظر می‌رسد؛ اما درصورتی‌که واقعاً می‌خواهید ببینید در دل این محصول چه می‌گذرد، باید آن را مثل سایر گوشی‌های هوشمند کالبدشکافی کرد.

اکنون کانال یوتیوب PBK Reviews ویدئویی از کالبدشکافی Nothing Phone 1 منتشر کرده تا نگاهی به قطعات داخلی آن ارائه دهد. این ویدئو مراحل جدا کردن اجزای مختلف دستگاه و سپس مونتاژ مجدد آن‌ها را نشان می‌دهد. مراحل کار با جداکردن جایگاه سیم‌کارت آغاز و با حرارت‌دادن لبه‌ی کناری و استفاده از پیک‌های پلاستیکی، قاب پشتی شیشه‌ای آن جدا می‌شود. در گام بعد، پوشش‌های مختلف با همان پیک‌ها جدا شده و کار با بازکردن پیج‌های مختلف ادامه پیدا می‌کند. در این مرحله، قطعاتی مثل بلندگو و پد شارژ بی‌سیم از گوشی جدا می‌شود. در این گام تقریباً نمای داخلی دستگاه که شامل برد اصلی و باتری می‌شود، قابل مشاهده خواهد بود. خوشبختانه Nothing در طراحی اولین گوشی خود، از چسب مخصوص زیر باتری آن استفاده کرده که با کمی فشار می‌توان آن را جدا کرد.

اگر از دیدن قطعات داخلی دستگاه‌های الکترونیکی به‌خصوص گوشی‌های هوشمند لذت می‌برید، ویدئو کالبدشکافی Nothing Phone 1 نیز مطمئناً برای شما جذاب خواهد بود. شایان‌ ذکر است این دستگاه درنهایت امتیاز تعمیرپذیری ۳ از ۱۰ را دریافت می‌کند.

تماشا در آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات