رندرهایی از سری آیفون ۱۴ پرو در رنگ بنفش منتشر شد

دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
رندرهای منتشرشده از خانواده آیفون ۱۴ از حیث نزدیکی به واقعیت یکی از بهترین نمونه‌ها هستند.
تبلیغات

اخیراً رندرهایی از دو گوشی آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس در رنگ بنفش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که شباهت زیادی به واقعیت دارد. درحال‌حاضر بسیاری از جنبه‌های سخت‌افزاری نسل بعدی آیفون‌های اپل منتشر شده اما همچنان اختلاف‌نظرهای زیادی پیرامون اندازه نمایشگر آن‌ها وجود دارد.

هر هفته رندرهای بسیاری از جانب طرفداران آیفون از نسل بعدی از این گوشی هوشمند پرطرفدار منتشر می‌شود که تعداد بسیار کمی از آن‌ها به واقعیت نزدیک هستند؛ اما به‌تازگی کاربری با نام atuos_user@ در حساب اینستاگرام خود رندرهای باکیفیت از آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو منتشر کرده است که شباهت بسیار زیادی به واقعیت دارند، آنقدر واقعی که پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی عده‌ای آن را با نسخه واقعی آیفون ۱۴ پرو اشتباه گرفته‌اند و تصور کرده‌اند که تصاویر واقعی دستگاه فاش شدند. موضوعی که با توجه به احتمال رونمایی دستگاه در ماه سپتامبر یا اکتبر، کمی دور از ذهن به‌نظر می‌رسد.

همان‌طورکه در ابتدای متن نیز گفته شد، طی یکی دو ماه گذشته اطلاعات بسیاری از پرچم‌دار بعدی کوپرتینویی‌ها منتشر شده که درصد بالایی از آن‌ها توسط منابع مختلف تأیید شده‌اند؛ مواردی چون تغییرات طراحی دستگاه، دوربین‌ها، مشخصات سخت‌افزاری اعم از تراشه،‌ رم، حافظه ذخیره‌سازی، اندازه نمایشگر و حتی برچسب قیمتی مدل‌ها؛ همه و همه فاش شده‌اند.

در رندرهای زیر می‌توانید طراحی آشنای طراحی آیفون را مشاهده کنید. پیش از این منابع مختلفی با انتشار فایل‌های CAD، گلس صفحه‌نمایش و دیگر بخش‌های بدنه، طراحی این رندرها و استفاده از روزنه نمایشگر برای دوربین سلفی و بریدگی کپسولی‌شکل برای Face ID را تأیید کرده‌اند.

رندر آیفون ۱۴ پرو مکس اپل در رنگ بنفش
رندر آیفون ۱۴ پرو اپل در رنگ بنفش
رندر آیفون ۱۴ پرو اپل در رنگ بنفش
رندر آیفون ۱۴ پرو اپل در رنگ بنفش

انتظار می‌رود آیفون ۱۴ پرو با نمایشگر ۶٫۱ اینچی، فریم تیتانیومی، بریدگی حفره‌ای و کپسولی‌شکل و برچسب قیمتی ۱۰۹۹ دلار عرضه شود. برادر بزرگ‌تر نیز به بدنه تیتانیومی مجهز خواهد شد با این تفاوت که در این مدل از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی استفاده خواهد شد. همچنین قیمت در نظر گرفته‌شده برای حرفه‌ای‌ترین نسخه آیفون معادل ۱۱۹۹ دلار خواهد بود.

درصورت حقیقی بودن اطلاعات منتشرشده، قطعاً کاربران آیفون از چنین طراحی زیبایی، خوشحال خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات