شایعه: خانواده گوگل پیکسل ۶ می‌تواند رشد دوبرابری فروش را تجربه کند

سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به درخواست گوگل از تأمین‌کنندگان خود برای تولید بیش از هفت میلیون دستگاه از سری پیکسل ۶، احتمالاً این شرکت برای فروش دو برابری برنامه‌ریزی کرده است.
تبلیغات

قرار است امروز گوگل از پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو، جدیدترین پرچمداران خود که تاکنون بیشتر اطلاعات آنها فاش شده است، رونمایی کند. به نظر میرسد این شرکت امید زیادی برای نسل جدید گوشیهای هوشمند خود داشته باشد.

به گزارش اندروید آتوریتی و به نقل از Nikkei Asia، گوگل از تأمین‌کنندگان خود خواسته است بیش از هفت میلیون دستگاه از سری پیکسل ۶ تولید کنند. با توجه به آمار IDC، این تعداد تقریباً دو برابر ۳٫۷ میلیون دستگاه تلفن هوشمند این غول فناوری در سال ۲۰۲۰ است.

این شرکت نسبت به سالهای گذشته مدلهای بیشتری تولید نخواهد کرد. سال ۲۰۲۰ پیکسل 4a 5G، پیکسل ۴ و پیکسل ۵ ارائه شدند و امسال شاهد پیکسل 5a و دو گوشی از سری پیکسل ۶ خواهیم بود. از سوی دیگر، گوگل یکی از چندین شرکتی بود که سال گذشته تحت تأثیر مشکلات ناشی از بیماری کرونا قرار گرفت.

بعضی منابع ادعا میکنند که گوگل از تأمینکنندگان خود خواسته است بیش از پنج میلیون دستگاه پیکسل 5a تولید کنند. این تعداد از آمار گوگل برای سال ۲۰۲۰ نیز فراتر میرود. البته باید به این مسئله اشاره کرد که پیکسل 5a فقط در ژاپن و ایالات متحده آمریکا عرضه شد؛ بنابراین مشخص نیست که آیا این درخواست فقط در مورد این دو بازار صدق میکند یا گوگل قصد دارد این میانرده را در کشورهای بیشتری به فروش برساند.

گفته میشود گوگل بهطور خاص قصد دارد سهم بازار را از اپل، سامسونگ و شیائومی بگیرد. هر سه این برندها پس از سقوط هواوی به دلیل تحریمهای آمریکا، بخش بیشتری از سهم بازار را به دست آوردند.

همچنین گزارشهایی منتشر شدهاند که ادعا میکنند این شرکت در حال کار روی پیکسلبوک است و روی توسعه پردازندههایی برای کرومبوک کار میکند.

آیا به نظر شما همراهان زومیت، گوگل می‌تواند با دوگانه پیکسل ۶ و پیکسل 5a بیشتر از سال ۲۰۲۰ فروش داشته باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات