ال ‌جی احتمالا اندروید ۱۱ را تا آخر سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد کرد

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد انتشار اندروید ۱۱ برای بسیاری از گوشی‌های ال‌جی از جمله ولوت، وینگ و کی ۵۲ تا آخر سال ۲۰۲۱ به تأخیر افتاده است.
تبلیغات

وب‌سایت ال‌جی آلمان به نقشه راه عرضه اندروید ۱۱ برای گوشی‌‌های این شرکت در کشورهای اروپایی اشاره شده است که اصلا هیجان‌انگیز نیست و احتمالا بسیاری از کاربران را ناامید می‌کند.

انتظار می‌رفت ال‌جی ولوت 5G و سایر گوشی‌های این شرکت اندروید ۱۱ را دریافت کنند؛ اما به نظر می‌رسد این اتفاق به این زودی رخ نمی‌دهد و کاربران آلمانی باید تا آخر سال ۲۰۲۱ صبر کنند.

موضوع جالب این است که اگر گوگل تغییری در زمان‌بندی انتشار اندروید ۱۱ ایجاد نکند، اندروید ۱۲ هم‌زمان با آن معرفی خواهد شد.

البته این اطلاعات تنها در وب‌سایت ال‌جی آلمان منتشر شده است و به گزارش ورج، احتمال دارد زمان‌بندی عرضه اندروید ۱۱ در کشورهای مختلف متفاوت باشد و شاید ال‌جی گوشی‌های بیشتری را به اندروید ۱۱ به‌روزرسانی کند. این احتمال هم وجود دارد که توسعه اندروید ۱۱ برای گوشی‌های ال‌جی بیشتر از زمان معمول طول می‌کشد.

اندروید ۱۱ برای گوشی های ال جی

به‌روزرسانی آهسته گوشی‌های اندرویدی به نسخه جدید این سیستم‌عامل، مشکل جدیدی نیست. البته کسب‌و‌کار موبایل ال‌جی در طول سال‌های گذشته با مشکلات زیادی مواجه بوده است و حتی گزارش شده که این شرکت قصد خروج از کسب‌و‌کار موبایل دارد؛ اما ال‌جی این خبر را رد کرده است.

ال‌جی شایعه‌ی متوقف شدن روند توسعه LG Rollable را هم رد کرده است؛ اما مشخص نیست این گوشی کی راهی بازار می‌شود. به نظر می‌رسد پس از سال ۲۰۲۱ باید منتظر عرضه این گوشی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات