بررسی ویدئویی ال جی ولوت

پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال جی ولوت با نمایشگر کشیده و بدنه‌ی ظریف و رنگ گرادیانی خاصش، می‌تواند انتخابی مناسب برای کسانی باشد که به ظاهر منحصربه‌فرد و چشم‌نواز بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهند.
تبلیغات

مدتی پیش، ال‌جی از کنارگذاشتن خانواده‌ی پرچم‌دار G و V خبر داد و درعوض، تصمیم گرفت روی چند محصول محدود و منحصربه‌فرد تمرکز کند. ال جی ولوت نخستین ثمره از استراتژی جدید کره‌ای‌ها است که طراحی جذاب و ظریفی دارد و از‌جمله مشخصات مهم‌ مشخصات آن می‌توان به نمایشگر OLED و اسپیکرهای استریو با صدای سه‌بعدی و قاب Dual Screen اشاره کرد.

فقط بحث زیبایی نیست که خرید ولوت را توجیه می‌کند؛ چراکه علاوه‌برآن، این گوشی نمایشگر OLED و روشن، دوربین کارآمد، بلندگوی باکیفیت و تراشه‌ای قوی با عملکرد پایدار دارد؛ البته برای گوشی جدیدی در این بازه قیمتی، انتظار تراشه‌ی جدیدتر و بهینه‌تری داشتیم. از‌نظر نرم‌افزاری نیز، ولوت از نسخه‌ی جدیدی از اندروید بهره می‌برد، ولی رابط کاربری انحصاری ال‌جی ضعف‌های خودش را دارد و گهگاه کُندی و لگ‌هایی در آن مشاهده می‌شود. قطعاً ال‌جی می‌تواند با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری این مشکل را برطرف کند.

درحقیقت، ال‌جی ولوت در تمام زمینه‌ها عملکرد رضایت‌بخشی دارد؛ ولی در هیچ‌کدامشان در بازه‌ی قیمتی خودش بهترین به‌حساب نمی‌آید. اگر جزو کسانی هستید که ظاهر گوشی برایتان بسیار مهم است‌، قطعاً ال‌جی ولوت بهترین انتخابتان در این بازه قیمتی خواهد بود. بااین‌حال، اگر به‌دنبال سریع‌ترین گوشی یا بهترین دوربین یا بهترین نمایشگر می‌گردید، بهتر است نگاهی هم به رقبای این گوشی بیندازید.

برای آشنایی بیشتر با الجی ولوت، با بررسی ویدئویی زومیت از این گوشی همراه باشید.

بررسی ویدئویی الجی ولوت

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

دیدگاه شما درباره‌ی این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات