گلکسی S20 به دستگاه‌های تحت پشتیبانی اپلیکیشن Camera Controller اضافه شد

دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
به‌روزرسانی اپلیکیشن Camera Controller سامسونگ امکان می‌دهد با استفاده از ساعت هوشمند گلکسی واچ، از طریق دوربین گلکسی اس ۲۰ تصویربرداری کنید.
تبلیغات

شماری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در محصولات خود فروشگاهی اختصاصی درکنار گوگل پلی استور جای می‌دهند تا محتوایی اختصاصی ازطریق آن روی دستگاه‌ها منتشر کنند. فروشگاه گلکسی اپس سامسونگ که بعدا به گلکسی استور تغییرنام داد، یکی از همین فروشگاه‌های شناخته‌شده‌ و محبوب‌ است که امکان دسترسی به آن ازطریق گوشی‌های سامسونگ وجود دارد. کره‌ای‌ها ازطریق فروشگاه گلکسی استور مجموعه‌ی متنوعی از ابزار مختلف را ارائه می‌دهند تا تجربه‌ی کار با گوشی را لذت‌بخش‌تر کنند. در گلکسی استور، اپلیکیشن‌های متنوعی نظیر Good Lock و Camera Controller وجود دارد که کاربران زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

سامسونگ اخیرا به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن Camera Controller را منتشر کرده است. به‌لطف به‌روزرسانی جدید، می‌توان با ساعت‌های سری گلکسی واچ سامسونگ (Galaxy Watch) به دوربین گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ (Samsung Galaxy S20) دسترسی پیدا کرد و با آن‌ها عکس و فیلم گرفت. 

اگر با Camera Controller آشنایی ندارید، بهتر است بدانید که سامسونگ از مدت‌ها پیش این اپلیکیشن را دردسترس قرار داده است تا کاربران بتوانند ازطریق ساعت‌های هوشمندی که روی مچ خود می‌بندند، به دوربین دستگاه‌های همگام‌سازی‌شده با ساعت دسترسی پیدا کنند و با آن‌ها عکس و فیلم بگیرند. سامسونگ در مراسم رونمایی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲، به قابلیت‌های متنوع Camera Controller اشاره کرده بود.

تمام کاری که باید بکنید، دانلود به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن Camera Controller در فروشگاه گلکسی استور (Galaxy Store) است. پس از دانلود اپلیکیشن و نصب روی گوشی، باید آن را با ساعت هوشمند سامسونگ همگام‌سازی کنید. پس از انجام این کار، ساعت هوشمندتان در نقش منظره‌یاب دوربین گلکسی اس ۲۰ ظاهرا خواهد شد و به‌لطف دکمه‌ی شاتر، خواهید توانست عکس‌برداری کنید. افزون‌براین، می‌توانید با ساعت هوشمند و اتکا بر ژست‌های حرکتی، در بین دوربین‌های اصلی و سلفی گوشی جابه‌جا شوید.

سامسونگ می‌گوید به‌روزرسانی جدید Camera Controller ضمن اضافه‌کردن این قابلیت، شماری از باگ‌های پیشین این اپلیکیشن را نیز برطرف می‌کند. بااین‌حال، کره‌ای‌ها ترجیح داده‌اند جزئیاتی دقیق‌تر دردسترس قرار ندهند و صرفا به همین گفته بسنده کنند. ناگفته نماند ازطریق Camera Controller می‌توان با استفاده از حالت‌های مختلف دوربین نظیر حالت اینستاگرام، حالت شب، حالت Pro و حتی لایو فوکوس تصویربرداری کرد.

اپلیکیشن Camera Controller سامسونگ در‌حال‌حاضر با ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ و گلکسی واچ اکتیو و گلکسی واچ اکتیو ۲ سازگاری دارد. براساس اطلاعات رسمی، این اپلیکیشن به‌طورکلی از ۱۳ گوشی هوشمند هم پشتیبانی می‌کند که در بین آن‌ها سه دستگاه خانواده‌ی گلکسی S20 دیده می‌شوند. ناگفته نماند Camera Controller از گوشی گلکسی زد فلیپ پشتیبانی نمی‌کند. حتی پس از انتشار به‌روزسانی جدید که نسخه‌ی اپلیکیشن را به ۱/۰/۷۹ ارتقا می‌دهد، هنوزهم فهرست دستگاه‌های تحت‌پشتیبانی Camera Controller محدود است. به‌غیر از گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰، گوشی‌های دیگر تحت‌پشتیبانی Camera Controller خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ و خانواده‌ی گلکسی نوت ۱۰ و گوشی گلکسی فولد را شامل می‌شوند. 

سامسونگ در سال‌های اخیر تلاش کرده است حضور پررنگ‌تری در بازار گجت‌های پوشیدنی داشته باشد. کره‌ای‌ها ضمن معرفی گلکسی واچ اکتیو ۲، برخی از قابلیت‌های جدید را برای ساعت‌های قدیمی‌تر نیز منتشر کردند. همچنین، اخبار رسمی نشان می‌دهد سامسونگ همچنان در حال کار برای آوردن قابلیت ثبت نوار قلب (ECG) به ساعت هوشمند واچ اکتیو ۲ است؛ قابلیتی که اپل واچ‌های جدید از آن پشتیبانی می‌کنند. حال‌که امکان استفاده از ساعت‌های هوشمند به‌عنوان منظره‌یاب دوربین فراهم شده است، بدون شک میزان کاربردی‌بودن این محصولات بیشتر از قبل می‌شود تا کاربران احساس راحتی بیشتری با آن‌ها داشته باشند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد به‌روزرسانی جدید Camera Controller سامسونگ دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات