مدیرعامل وان پلاس اطلاعاتی از یک گجت جدید ارائه می‌کند

سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
مطالعه 4 دقیقه
مدیرعامل وان‌پلاس در پست توئیتر خود اعلام کرد روز چهارشنبه اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند بعدی که احتمالا وان‌پلاس ۷ خواهد بود، به‌اشتراک می‌گذارد.
تبلیغات

تاکنون اخبار فاش‌شده‌ی مختلفی در مورد نسل بعدی گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس منتشر شده است که قرار است ارزش بالاتری نسبت به مبلغی که برای آن‌ها پرداخته می‌شون داشته باشند.

باتوجه به آنچه پیت‌لائو در حساب توییتری خود اعلام کرده است، انتظار می‌رود روز ۲۸  فروردین‌ماه، اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس به‌اشتراک گذاشته شود؛ حتی اگر مشخصات کامل دستگاه ارائه نشود، محتمل‌ترین سناریو این است که برخی مشخصات آن در اولین پست رسمی در مورد وان‌پلاس ۷ به‌اشتراک گذاشته شود.

وان پلاس 7

همان‌طور که گفته شد، پیت لائو، مدیرعامل وان‌پلاس در توئیتی اعلام کرد که روز چهارشنبه اخبار جدیدی در مورد دستگاه جدید وان‌پلاس به‌اشتراک خواهد گذاشت. باتوجه به اخبار غیررسمی منتشرشده در مورد وان‌پلاس ۷، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با نمایشگر لبه‌به‌لبه، فاقد بریدگی بالای نمایشگر و فرم فکتور رویایی به‌همراه دوربین کشویی سلفی معرفی شود. 

دوربین کشویی وان‌پلاس ۷ و تجربه‌ی گوشی هوشمندی تمام صفحه 

تاکنون اخبار مختلفی در مورد معرفی گوشی‌های هوشمند ویوو و اوپو با دوربین سلفی کشویی منتشر شده است. ویوو وی ۱۵  پرو با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، نمایشگر سوپر AMOLED و اندروید پای رونمایی شد. انتظار می‌رود گوشی هوشمند بعدی وان‌پلاس نیز با دوربین کشویی معرفی و به بازار عرضه شود. تصویر منتسب به وان پلاس ۷ نیز خبر از به‌کارگیری دوربین کشویی می‌دهد. ویدئویی از مکانیزم عملکرد دوربین سلفی کشویی گوشی هوشمند ویوو منتشر شده است و انتظار می‌رود که مکانیزم عملکرد دوربین کشویی وان‌پلاس نیز مشابه ویوو باشد.

مشکل دوربین کشویی چیست؟ 

باوجودی که هنوز نمی‌توان به‌صورت قطعی در مورد فناوری دوربین‌های کشویی، اظهارنظر قطعی کرد، ولی در بدو امر استفاده از دوربین کشویی، منجر به تغییراتی در دستگاه‌های وان پلاس خواهد شد. ظاهرا با حذف دوربین سلفی سنتی و مرسوم، انتظار می‌رود وان‌پلاس ۷ بدون فناوری تشخیص چهره به بازار عرضه شود. البته وان‌پلاس هیچ‌گاه از فناوری تشخیص چهر‌ه‌ی سه‌بعدی با امنیت بالا استفاده نمی‌کرد؛ فناوری تشخیص چهره‌ی وان‌پلاس مبتنی بر استفاده از تصویر دو بعدی طراحی شده است که عملکرد بسیار سریعی دارد و کاربران بسیاری از آن استفاده می‌کنند.

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در مورد دوربین سلفی کشویی مطرح شود، نگرانی در مورد قابلیت اطمینان آن است. آیا دوربین کشویی تست‌های دوام در طول زمان را گذرانده است؟ در صورت افتادن گوشی، آیا ممکن است دوربین سلفی آسیب ببیند؟  

انتظار می‌رود که وان‌پلاس ۷ نیز طبق سنت دیرین گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس با عملکرد سریعی و باتری خوب معرفی شود. این گوشی هوشمند می‌تواند دستگاهی باشد که به‌کمال رسیدن وان‌پلاس کمک کند. بی‌شک عملکرد خوب و روان گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس توجه کاربران را به‌ این برند جلب کرده است. چنین ویژگی عموما در گوشی‌های گوگل پیکسل و آیفون دیده می‌شود و دستگاه‌های وان‌پلاس را در رقابت با چنین دستگاه‌هایی قرار می‌دهد. 

رندرهای فاش‌شده وان‌پلاس ۷

وان‌پلاس، به‌عنوان برندی که موفقیت خوبی در عرضه‌ی محصولاتی که ارزش پرداخت پول در ازای خرید دستگاه دارد، شناخته می‌شود. این شرکت، قیمت گوشی‌های هوشمند جدید خود را به‌صورت جزئی افزایش می‌دهد. درحالی‌که برخی شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌‌های هوشمند، دستگاه‌های جدید خود را با قیمتی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار به فروش می‌رسانند، قیمت پایه‌ی وان پلاس ۶ تی تنها ۵۵۰ دلار تعیین شده است.

وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7
وان پلاس 7

انتظار می‌رود براساس پست منتشرشده از سوی پیت‌ لائو، اطلاعات بیشتری در مورد وان‌پلاس ۷ در تاریخ ۱۷  آوریل برابر با ۲۸  فروردین‌ماه به‌اشتراک گذاشته شود. باید صبر کنیم و ببینیم پیت‌ لائو قصد دارد چه مشخصاتی از این گوشی هوشمند منتشر کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات