اولین تصویر منتسب به وان پلاس 7 یا وان پلاس 5G رویت شد

پنج‌شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
برای اولین بار تصویری منتسب به گوشی هوشمند وان‌پلاس ۷ یا وان‌پلاس با پشتیبانی از شبکه‌ ارتباطی 5G فاش شد. به احتمال زیاد تصویر مربوط به وان‌ پلاس 5G است.
تبلیغات

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که وان‌پلاس  5G یا وان‌پلاس ۷، با چه طراحی به بازار عرضه خواهد شد. عکس جدیدی در فضای مجازی به‌اشتراک گذاشته شده است که در آن تصویر گوشی هوشمندی دیده می‌شود. برخی معتقدند تصویر مربوط به گوشی هوشمند وان‌پلاس ۷ و برخی هم آن را منتسب به گوشی هوشمند 5G وان‌پلاس می‌دانند. 

تصویر فاش‌شده مربوط به جلسه‌ی داخلی شرکت وا‌ن‌پلاس با حضور پیت لائو، مدیرعامل وا‌ن‌پلاس را نشان می‌دهد. قطعا فردی که تصویر را تهیه کرده است، با آتش بازی کرده و معلوم نیست در ادامه‌ چه اتفاقی برایش خواهد افتاد!

وان پلاس 5G

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، طراحی پنل پشتی گوشی هوشمند 5G وان‌پلاس به‌خوبی دیده می‌شود. ماژول دوربین وان‌پلاس ۷ در مقایسه با آخرین گوشی‌های هوشمند این شرکت، طراحی با ابعاد بزرگ‌تری را نشان می‌دهد. گوشی هوشمندی که در اسلاید و در جلسه نمایش داده شده است، قرمز رنگ است و به‌نظر می‌رسد ماکت آن نیز روی میز جلسه قرار دارد. همچنین باتوجه به اینکه یکی از اعضای جلسه گوشی هوشمند با قاب سفید در دست دارد، انتظار می‌رود باید منتظر نسخه‌ی سفیدرنگ وان‌پلاس ۷ نیز باشیم.

البته مشخص نیست که گوشی هوشمند نشان داده شده در تصویر کدام محصول وان‌پلاس است، اما از آنجایی که به‌نظر می‌رسد گوشی هوشمند 5G وان‌پلاس، زودتر از وان‌پلاس 7 معرفی خواهد شد؛ در نتیجه می‌توانیم حدس بزنیم که ممکن است گوشی هوشمند نشان‌داده شده در تصویر وان‌پلاس 5G باشد. قرار است این گوشی هوشمند در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شود و اپراتور تلفن همراه T-Mobile از آن پشتیبانی خواهد کرد. پیشتر نیز بعد از معرفی وان‌پلاس 6T، اپراتوز تلفن همراه تی‌موبایل وارد همکاری جدیدی با وان‌پلاس شده است. وان پلاس 6T‌، پرچمدار اقتصادی با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی شد. 

پیشتر گفته شده بود که با توجه به‌ تعداد آنتن‌های مورد استفاده در گوشی‌های 5G، وان‌پلاس هنوز دقیقا نمی‌داند چگونه طول موج mmWave مربوط به شبکه‌ی 5G را در گوشی هوشمند پیاده‌سازی کند. وان‌پلاس برای ارتباط 5G از طول موج زیر ۶۰ گیگاهرتز استفاده خواهد کرد. این طول موج در آمریکا توسط دو اپراتور مخابراتی تی‌موبایل و اسپرینت پشتیبانی می‌شود که براساس آخرین خبرها، این دو اپراتور در حال ادغام شدن هستند.

به‌علاوه باید اضافه کرد که اولین اپراتور تلفن همراه در انگستان برای پشتیبانی از وان‌پلاس 5G، اپراتور تلفن EE خواهد بود. باتوجه به اینکه این گوشی هوشمند 5G است و قطعات بیشتری در آن به‌کار رفته است؛ انتظار می‌رود که قیمت آن بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار بالاتر از قیمت وان‌پلاس 6T باشد. گوشی هوشمند 5G وان‌پلاس با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام و مودم X50 به بازار عرضه شود. انتظار می‌رود که وان‌پلاس ۷ نیز با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ ولی با مودم 4G X24 معرفی شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات