تصاویری منتسب به گوشی 5G وان پلاس 7 پرو رویت شد

چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از گوشی هوشمند 5G وان‌پلاس با نام وان‌پلاس 7 پرو در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌اشتراک گذاشته شد که مشخصات اصلی دستگاه را نشان می‌دهد.
تبلیغات

وان پلاس در جریان کنگره جهانی موبایل تأیید کرد که در حال توسعه‌ی گوشی هوشمندی با قابلیت اتصال به شبکه‌ی پرسرعت 5G است. با این وجود اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه منتشر نشده است.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند 5G وا‌ن‌پلاس با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵و مودم X50 معرفی شود. پیش‌تر گفته شده بود که گوشی 5G وان‌ پلاس نیمه دوم سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شود

وان پلاس 7 پرو

تصاویری منتسب به گوشی هوشمند 5G وان‌پلاس در شبکه‌ی اجتماعی ویبو چین به‌اشتراک گذاشته شده است که برخی ویژگی‌های اصلی و طراحی نمایشگر دارای انحنا و حاشیه‌های باریک آن را نشان می‌دهد. آذرماه سال گذشته نیز اولین تصویر منتسب به وان پلاس 7 یا وان پلاس 5G رویت شد

منبعی که تصاویر منتسب به گوشی هوشمند 5G وان‌پلاس را به‌اشتراک گذاشته است، این گوشی را وان‌پلاس ۷ پرو نامیده است که دارای شما‌ره‌ی مدل GM1915 است. همان‌طور که در یکی از تصاویر مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی سوپر اپتیک (Super Optic)، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵، ظرفیت حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد. دوربین‌های اصلی دستگاه در پنل پشتی، ۴۸ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکلس و ۸ مگاپیکسلی خواهند بود.

گوشی هوشمند 5G وان‌پلاس یا شماره‌ی سریال 9.5.1 GM31CB، سیستم‌عامل اندروید ۹ را اجرا می‌کند. در مورد صحت و سقم اطلاعات منتشرشده نمی‌توان به‌صورت قطعی اظهارنظر کرد و باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم. ماه گذشته نیز، گوشی هوشمندی از وان‌پلاس با همین شماره‌ی مدل GM1915 و نسخه‌ی نرم‌افزار ۹.۵.۱ توانست تاییدیه‌ی بلوتوث را دریافت کند تا بتواند از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی کند. 

به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس استراتژی خود را در شما‌ره‌گذاری گوشی هوشمند جدید خود نسبت به مدل‌های قبلی تغییر داده است. معمولا شما‌ر‌ه‌ی مدل گوشی‌های وان‌پلاس با حرف «A» آغاز می‌شوند. تغییر مدل شما‌ره‌گذاری وان‌پلاس نشان می‌دهد که احتمالا باید منتظر خط تولید جدیدی از گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس باشیم. همان‌طور که پیش از این نیز وان‌پلاس تأیید کرده بود، احتمالا این خط تولید مربوط‌به اولین گوشی هوشمند با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G خواهد بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات