وان پلاس یکی از اولین گوشی‌های هوشمند 5G‌ سال ۲۰۱۹ را تولید خواهد کرد

سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وان پلاس یکی از اولین‌ تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند 5G در سال ۲۰۱۹ میلادی خواهد بود.
تبلیغات

اگر شرکت‌های تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند بتوانند وعده‌‌های خود را عملی کنند؛ سال آیند‌ه‌ی میلادی شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند 5G بسیاری در بازار خواهیم بود.

کوالکام علاوه‌بر معرفی تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۷۵ برای پلتفرم گوشی‌های هوشمند، در رویداد معرفی محصولات خود اعلام کرد که حداقل دو گوشی هوشمند 5G در سال آینده‌ی میلادی معرفی خواهند شد. یکی از این دو گوشی هوشمند 5G احتمالا توسط وان‌پلاس رونمایی می‌شود. کارل پِی، هم‌بنیانگذار کوالکام در رویداد معرفی محصولات این شرکت در مورد تست موفقیت‌آمیز 5G مربوط به ماه اوت توضیحاتی ارائه داد. وی اعلام کرد که کوالکام این آمادگی را دارد تا به‌زودی محصولاتی مبتنی بر فناوری 5G به بازار عرضه کند.

اینترنت 5G

یکی از مسئولین ارشد وان‌ پلاس نیز اعلام کرد که با توجه به شناختی که از وضعیت گوشی‌های هوشمند 5G بازار دارد، انتظار می‌رود که وان پلاس یکی از اولین شرکت‌هایی است که در سال آینده‌ی میلادی می‌تواند اولین گوشی‌های هوشمند 5G‌ را به بازار معرفی کند. با توجه به این واقعیت که OnePlus تنها گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار به بازار معرفی می‌کند، احتمال دارد که وان پلاس ۷ (‌یا هر نامی که پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس داشته باشد)‌ با فناوری اتصال به شبکه‌ی 5G و با قیمت بالاتری به بازار عرضه شود.

البته انتظار می‌رود که وان پلاس، پرچم‌دار خود را در دو نسخه مختلف به بازار عرضه کند تا کاربران با توجه به نیاز خود بتوانند گوشی هوشمند متناسب را خریداری کنند. سامسونگ، لنوو، آنر، هواوی و ال‌جی نیز وعده داده‌اند که در سال ۲۰۱۹ میلادی، گوشی‌های هوشمند خود را با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G به بازار عرضه خواهند کرد. انتظار می‌رود روند معرفی گوشی‌های هوشمند با فناوری 5G ادامه داشته باشد و شرکت‌های بیشتری به‌مرور زمان محصولات خود را با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G روانه‌ی بازار کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات