تصویری منتسب به گوشی اندرویدی پالم رویت شد

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
تصویری منتسب به گوشی هوشمند پالم که شرکت چینی تی‌سی‌اِل قصد دارد طی سال جاری میلادی آن را با همکاری ورایزن عرضه کند، فاش شد.
تبلیغات

شرکت چینی تی‌سی‌اِل در نظر دارد گوشی هوشمند جدیدی تحت برند پالم را طی سال جاری میلادی به بازار عرضه کند. تصویر فاش‌شده‌ی جدیدی از این گوشی هوشمند، طراحی ظاهری و برخی مشخصات آن را نشان می‌دهد. پیشتر گفته شده بود که احتمال عرضه گوشی هوشمند با برند پالم وجود دارد.

براساس تصویر فاش‌شده‌ی جدید از گوشی اندرویدی پالم، ظاهرا تغییراتی در رابط کاربری آن در نظر گرفته شده است و تمرکز بیشتری روی پشتیبانی از اپلیکیشن‌های گوگل نسبت به قبل دیده می‌شود. رندر فاش‌شده از طریق سایت AndroidHeadlines و توسط یک منبع خبری قابل‌اعتماد به‌اشتراک گذاشته شده است.

Palm / پالم

با اینکه در تصویر فاش‌شده، اطلاعاتی در مورد ابعاد گوشی مطرح‌نشده است؛ ولی با توجه به آنچه در تصویر دیده می‌شود، یکی از موضوعاتی که در اولین نگاه به گوشی برجسته می‌شود، ابعاد نسبتا کوچک این گوشی هوشمند است. انتظار می‌رود گوشی هوشمند اندرویدی پالم با شماره مدل PVG100 ابعاد کوچک‌تری نسبت به گوشی‌های استاندارد مدرن امروزی داشته باشد. براساس خبرهایی که تاکنون به‌صورت غیررسمی در مورد پالم منتشر‌ شده، انتظار می‌رود با نمایشگر ۳.۳ اینچی و با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ به بازار عرضه شود. بلک‌بری اخیرا چندین مدل گوشی هوشمند با نمایشگر ۴.۵ اینچی به بازار عرضه کرده است که از صفحه‌کلید فیزیکی بهره می‌برند. با این حال، ظاهرا PVG100، نمایشگری کوچک‌تر از گوشی‌های هوشمند بلک‌بری خواهد داشت. طراحی گوشی هوشمند با نمایشگر کوچک، تنها وجه‌اشتراک پالم و بلک‌بری نیست؛ گوشی‌های هوشمند هر دو شرکت، توسط تی‌سی‌ال تولید می‌شود.

باوجودی که پالم اخیرا تاییدیه‌ی وای‌فای و گواهی FCC‌ را دریافت کرده، ولی هنوز مشخص نیست در کدام بازارها قرار است به‌فروش برسد. به‌نظر می‌رسد به زمان عرضه‌ی اولین سری گوشی‌های هوشمند اندرویدی پالم به بازار زمان زیادی باقی نمانده است. براساس گواهی‌هایی که تاکنون پالم دریافت کرده؛ انتظار می‌رود ابتدا در ایالات متحده و با پشتیبانی اپراتور تلفن همراه ورایزن به‌فروش برسد.

انتظار نمی‌رود پالم با مشخصات فوق‌العاده‌ای به بازار عرضه شود. براساس آخرین خبرها، احتمال دارد گوشی هوشمند اندرویدی Palm PVG100 با ظرفیت حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی به‌همراه تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۵ کوالکام و باتری ۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شود.

این مشخصات در ظاهر از هر گوشی اندرویدی که این روزها به بازار معرفی می‌شوند، ضعیف‌تر به‌نظر می‌رسند. در نظر داشته باشید که پالم از نمایشگری کوچک با رزولوشن پایین بهره می‌برد که نیاز به تراشه‌ی قوی و یا ظرفیت باتری بالایی ندارد؛ لذا نباید آن را با گوشی‌های اندرویدی فعلی بازار مقایسه کرد. با این وجود باید دید با توجه به چنین ظرفیت باتری، آیا برای مصارف عمومی و کاربردهای روزانه جوابگو خواهد بود یا خیر. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات