احتمال معرفی آیفون ۲۰۱۸ با دو سیم کارت در آخرین نسخه بتا iOS 12 تایید شد

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
توسعه‌دهندگان آخرین نسخه‌ی بتا iOS 12، احتمال معرفی آیفون ۲۰۱۸ با دو‌سیم کارت را تایید کردند.
تبلیغات

هما‌ن‌طور که می‌دانید در سال جاری میلادی اپل قصد دارد سه گوشی آیفون معرفی و به بازار عرضه کند. خبرها و شایعه‌هایی که در فروردین‌ماه مطرح شد اعلام می‌کنند که احتمال عرضه‌ی یک آیفون‌ با دو سیم کارت برای اولین بار وجود دارد. 

ظاهرا گفته شده بود که آیفون ۱۰ پلاس ۶.۵ اینچی با نمایشگر OLED در برخی بازارها با دو‌سیم‌کارت عرضه خواهد شد. از آن زمان تاکنون، دیگر صحبتی در مورد آیفون ۲۰۱۸ دوسیم‌کارته مطرح نشد. آخرین گزارش منتشر‌شده در سایت خبری 9to5Mac، به این موضوع اشاره می‌کند که توسعه‌دهندگان نسخه‌ی بتا ۵ سیستم‌عامل iOS 12، احتمال عرضه‌ی آیفون دو‌سیم‌کارت را تایید کرده‌اند. حتی در این گزارش وجود اسلات دومی برای کارگذاشتن سیم‌کارت اضافه تایید‌ شده است. درنتیجه انتظار می‌رود آیفون ۲۰۱۸، با امکان پشتیبانی از دو سیم‌کارت در برخی بازاها عرضه شود و بدین معنی است آیفون دوسیم‌کارته به اسلات تک‌سیم کارت یا eSIM محدود نمی‌شود.

اگر آنچه در مورد سیستم‌‌عامل iOS 12 بتا مطرح شده، درست باشد، این اولین بار نیست که Apple در سیستم‌عامل بتای خود پشتیبانی از سخت‌افزار و نرم‌افزاری در آینده را نشان می‌دهد. نسخه‌ی firmware هوم پاد اپل نیز طراحی نمایشگر آیفون ۱۰ را فاش کرد و نسخه‌ی بتا iOS 11 نیز فیس‌آیدی، انیموجی و ویژگی‌های مربوط به به‌روز‌رسانی ایرپاد را حتی قبل از رونمایی از آن‌ها معرفی کرد. هم‌چنین آخرین نسخه‌ی بتا iOS 12 خبر از امکان‌پذیری شارژ بی سیم آیفون با کیس ایرپاد می‌دهد که قرار است به‌زودی معرفی شود. 

انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر ( شهریورماه)‌ در رویدادی بزرگ، آیفون ۲۰۱۸ را به‌صورت رسمی معرفی کند. آیفون ۱۰ ایکس با نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED‌ و آیفون ۶.۱ اینچی با نمایشگر LCD، به‌همراه آیفون ۱۰ مدل ۵.۸ اینچی، سه گوشی آیفون ۲۰۱۸ اپل خواهند بود. البته پیشتر گفته شده بود که معرفی آیفون ۶.۱ اینچی اپل با نمایشگر Full Active LCD تا اوایل آذرماه به‌ تعویق خواهد افتاد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات