احتمال عرضه آیفون‌ دو سیم کارت برای اولین بار

پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مینگ چی‌کو، اعلام کرده است که ظاهرا اپل قصد دارد دو آیفون از آیفون‌های سه‌گانه ۲۰۱۸ را به قابلیت دو سیم‌کارت مجهز کند.
تبلیغات

مینگ چی‌کو، تحلیل‌گر KGI و از متخصصان محصولات اپل، خبری منتشر کرده است مبنی بر اینکه اپل قصد دارد دو مدل از آیفون‌های سه گانه‌ای که اواخر سال جاری روانه بازار می‌شوند، به قابلیت پشتیبانی دو سیم کارت مجهز کند. ظاهرا آیفون‌های ۲۰۱۸ که از ویژگی‌های دو سیم کارت و صفحه نمایش ۶.۱ اینچی برخوردارند، بین ۶۵۰ تا ۷۵۰ دلار و آیفون تک سیم کارت بین ۵۵۰ تا ۶۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. علاوه بر این، انتظار می‌رود آخرین مدل اولد ۶.۵ اینچی نیز به قابلیت دو سیم کارت مجهز شود؛ ولی کوچک‌ترین آیفون با صفحه نمایش اولد ۵.۸ اینچی از این ویژگی بهره نخواهد برد.

طبیعتا قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت، قیمت‌های جدیدی برای آیفون‌ها رقم خواهد زد. گوشی‌های دو سیم کارت در آمریکا از محبوبیت بالایی برخوردار نیستند؛ اما این موضوع در بازارهای آمریکای لاتین، اروپا و آسیا دقیقا برعکس است. اپل با عرضه دستگاه‌های دو سیم کارته می‌تواند مشتریان بیش‌تری به سمت خود جذب کند.

در واقع افزایش قیمت گوشی و عملکرد مشابه باعث شده است مردم آیفون‌های خود را برای مدت‌زمان طولانی‌تری نگه دارند.

پیش از این شایعه دو سیم کارته بودن آیفون ۷ را در سال ۲۰۱۶ و زمانی که در اجزای لورفته آن، شکاف سیم کارت دوگانه به چشم می‌خورد، شنیده بودیم. قطعا تاکنون تقاضا برای عرضه آیفون‌های دو سیم کارته وجود داشته؛ اما احتمالا اپل نیازی به ارائه آن در بازار حس نکرده است.

نظر شما در مورد آیفون‌های دو سیم کارته و کاهش قیمت آن‌ها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات