ویدئوی جدیدی از ماکت آیفون‌ 10 پلاس و آیفون LCD اپل منتشر شد

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
ماکت آیفون ۱۰ پلاس و آیفون ۶.۱ اینچی با نمایشگر LCD‌ اپل را در ویدیوی جدید مشاهده کنید.
تبلیغات

استیو همرستوفر از افشاگران معروف، ویدیوی جدیدی از ماکت گوشی‌های آیفون ۱۰ پلاس ۶.۵ اینچی و آیفون ۶.۱ اینچی با نمایشگر LCD اپل منتشر کرد. دور روز قبل نیز بن گسکین، تصاویری از آیفو‌ن‌های ۲۰۱۸ منتشر کرده بود. 

ویدئوی منتشرشده از طریق استیو همرستوفر با عکس‌های منتشرشده از طرف بن گسکین شباهت زیادی دارد. پیشتر تصاویری از ماکت گوشی‌های آیفون ۱۰ پلاس و آیفون LCD به‌صورت غیر‌رسمی توسط بن گسکین منتشر شده بود. ویدئوی جدید نیز در سایت Tigermobiles.com به‌اشتراک گذاشته شده است و نشان می‌دهد که هر دو گوشی آیفون ۲۰۱۸، با فیس‌آیدی به بازار عرضه خواهند شد. نسل دوم گوشی‌های آیفون ۱۰ سال ۲۰۱۸، در پاییز ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهند شد. 

با توجه به آنچه در ویدئو دیده می‌شود، آیفون ۱۰ پلاس Apple با ماژول لنز دوگانه در پنل پشتی همراه خواهد بود ولی آیفون ۲۰۱۸ با نمایشگر LCD از ماژول لنز تکی بهره می‌برد. به‌علاوه با توجه به ویدئو، هر دو گوشی با قاب نقره‌ای به تصویر کشیده شده‌اند. البته تصاویر منتشرشده از سوی گسکین، قاب آبی رنگی برای مدل ۶.۵ اینچی آیفون ۱۰ پلاس نشان داده بود که با رنگ بدنه‌ی گوشی تطبیق بیشتری داشت. به‌نظر می‌رسد اپل قصد دارد آیفون ۶.۱ اینچی را به‌جای قاب فلزی با فریم آلومینیومی به بازار عرضه کند تا قیمت تمام‌شده‌ی گوشی کاهش پیدا کند. 

پنل پشتی هر دو ماکت‌ گوشی، سفید‌رنگ است. افشاگر معروف مینگ چی‌کو معتقد است که نسل بعدی مدل‌های آیفون ۱۰ در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی به بازار عرضه خواهند شد. در حالی‌که مدل ۶.۱ اینچی با نمایشگر LCD در رنگ‌های متنوع قرمز، آبی، نارنجی، طوسی و سفید در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

معمولا ماکت‌‌ گوشی‌های هوشمند براساس طراحی‌ فاش‌شده توسط زنجیره‌ی تامین اپل در چین ساخته می‌شود. همان‌طور که در ویدئو مشاهده می‌کنید، ماکت دو گوشی هوشمند آیفون ۲۰۱۸ اپل نیز با اطلاعات منتشرشده در گزارش‌ها و شایعه‌های قبلی تطابق دارد. به هرحال باید تا ماه سپتامبر (شهریور‌ماه)‌ منتظر بمانیم تا با تمام ویژگی‌ها و مشخصات آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل آشنا شویم. انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر گوشی‌های آیفون ۲۰۱۸ را رسما رونمایی کند. هرچند چند روز قبل در خبری گفته شد که معرفی آیفون ۶.۱ اینچی اپل با نمایشگر Full Active LCD تا اوایل آذرماه به تعویق خواهد افتاد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات