تصاویر جدید پیکسل 3 ایکس ال، بریدگی نمایشگر و رنگ کاملا سفید آن را نشان می‌دهند

سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر فاش شده‌ی گوگل پیکسل ۳ ایکس‌‌ ال بریدگی نمایشگر و طراحی کاملا سفید آن را نشان می‌دهد.
تبلیغات

هنوز تا زمان رونمایی گوگل پیکسل ۳ ایکس‌ ال زمان زیادی باقی مانده است. تصاویر فاش‌شده‌ی جدید، علاوه‌بر نشان دادن بریدگی نمایشگر و طراحی کاملا سفید قاب پشتی، بدنه‌ی شیشه‌ای گوشی را به نمایش گذاشته‌اند؛ احتمال دارد گوگل Pixel 3 XL از فناوری شارژ بی‌سیم بهره ببرد.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

در مورد بریدگی نمایشگر، پیشتر هم گفته شده بود که گوگل پیکسل ۳ ایکس ال با بریدگی نمایشگر معرفی می‌شود. تصاویر جدید پیکسل 3 XL در انجمن XDA و توسط یکی از اعضا با نام دکتر گورو به‌اشتراک گذاشته شده است. ظاهرا تصاویر فعلی مربوط به گوشی سفیدرنگ با تصاویر مربوط به نسخه‌ی مشکی گوشی که پیش از این فاش شده بود، شباهت دارد. در خبرهای دیگری مربوط به ماه ژوئن (‌خردادماه)  تصاویر بیشتری از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شده بود که با تصاویر فعلی شباهت زیادی دارند. البته چند روز قبل نیز، تصاویر جدید پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال، جزئیات طراحی آن‌ها را نشان داد. با این وجود، رندرهای جدید گوگل پیکسل ۳ ایکس ال، مجددا لوگوی گوگل با حرف بزرگ «G» را در قاب پشتی به نمایش می‌گذارد. علاوه‌بر این، بریدگی بالای نمایشگر، اسپیکرهای استریو، دوربین تکی قاب پشتی و ماژول دوربین دوگانه در قاب جلویی، مشابه تصاویر فاش‌شده‌ی قبلی پیکسل ۳ ایکس ال هستند. پیشتر نیز گفته شده بود که گوگل پیکسل ۳ ایکس ال از دوربین دوگانه برخوردار نیست. سال گذشته، گوگل آخرین نسخه‌ی گوگل پیکسل را با طراحی دو رنگ سیاه و سفید به بازار عرضه کرد. ظاهرا امسال تصمیم گرفته است همانند گوگل پیکسل ایکس ال اصلی، گوشی را با طراحی تک رنگ و یک‌دست سفید به بازار عرضه کند.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

براساس اطلاعات منتشرشده از سوی دکتر گورو، اندازه‌ی گوشی با گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال که سال گذشته معرفی شد، برابر است. این بدان معنی است که گوگل بدون آنکه ابعاد فیزیکی گوشی را بزرگ‌تر کند، توانسته است با طراحی بریدگی نمایشگر، سطح نمایشگر بزرگ‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد. دکتر گورو در پست دیگری تایید کرده است که نمونه‌ی اولیه Pixel 3 XL بدنه‌ی شیشه‌ای دارد و طراحی مات شیشه‌ای بخش مهمی از طراحی گوگل پیکسل ۳ ایکس ال است. با این تفاسیر، احتمال دارد گوشی جدید گوگل از فناوری شارژ بی‌سیم بهره ببرد.

شباهت‌هایی بین تصاویر فاش‌شده‌ی فعلی و تصاویری که در ماه ژوئن به‌اشتراک گذاشته شد، دیده می‌شود ولی در نهایت باید تا ماه اکتبر (‌مهرماه)‌ و زمان رونمایی رسمی گوشی منتظر ماند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات