تصاویر جدید پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، جزئیات طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند

جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویری از پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال، دو گوشی‌هوشمند پرچمدار اندرویدی از گوگل که در ماه اکتبر سال جاری معرفی می‌شوند.
تبلیغات

در سال‌های گذشته، دستگاه‌های نکسوس توانستند به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کنند؛ اما فلسفه‌ی معرفی نکسوس، رقابت مستقیم با پرچم‌داران از شرکت‌های دیگر نبود. گوگل در چند سال اخیر تصمیم گرفته است تا رقابت در دنیای گوشی‌های هوشمند را کمی جدی‌تر ادامه دهد؛ بنابراین از سال ۲۰۱۶ شاهد عرضه‌ی پرچم‌دارانی از سوی گوگل با برند پیکسل هستیم. پیکسل در نسل دوم ارتقای خوبی به خود دید؛ اما برای سال جاری گوگل قصد دارد طراحی گوشی‌های هوشمند خود را تغییر دهد و مانند اغلب شرکت‌های تولیدکننده، با هدف حذف حاشیه‌های نمایشگر، بریدگی بلندی را به لبه‌ی بالای آن‌ها اضافه کند.

بر اساس تصویرهای منتشرشده از فایل‌های رندر شده‌ی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ ال، امسال هم گوگل به سراغ استفاده از دو دوربین یا سه دوربین نخواهد رفت، بلکه با اتکا بر قدرت نرم‌افزاری و هوش مصنوعی به رقابت با شرکت‌های دیگر می‌پردازد. به‌نظر می‌رسد که در نسل جدید پیکسل نیز، نسخه‌ی بزرگ‌تر به لطف بریدگی نمایشگر خود، ظاهر مدرن‌تری نسبت به برادر کوچک‌تر خود خواهد داشت. براساس تصاویر منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که ظاهر پیکسل ۳ شباهت بسیاری به پیکسل ۲ ایکس‌ال خواهد داشت.

پیکسل ۳ / Google Pixel 3

ظاهرا گوگل قصد دارد تا برای اولین بار تولید گوشی‌های هوشمند پیکسل را به فاکسکان بسپارد که وظیفه‌ی تولید آیفون‌های اپل را نیز برعهده دارد. بد نیست اشاره کنیم که گوگل سال گذشته اقدام به تصاحب بخش تولید گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی کرد که توانمندی‌های این کمپانی در زمینه‌ی تولید و طراحی گوشی‌های هوشمند را بیش از پیش افزایش داد.

ویدیو منتشر شده از گوگل پیکسل ۳  ایکس‌ال

ویدیو منتشر شده از گوگل پیکسل ۳

گوگل پیکسل ۳ در ابعاد ۱۴۵.۶ در ۶۸.۲ و ضخامت ۷.۹ میلی‌متر به تصویر کشیده شده که در این ابعاد صفحه‌نمایش ۵.۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ قرار گرفته است. با توجه به سنسورهای قرارگرفته در بالای صفحه‌نمایش به نظر می‌رسد این دستگاه از دو دوربین برای تصاویر سلفی استفاده کند و دارای چراغ LED برای اعلانیه‌ها باشد. 

پیکسل ۳ ایکس ال / Google Pixel 3 XL

گوگل پیکسل ۳ ایکس‌ال دارای ابعاد ۱۵۸ در ۷۶.۷۶ و ضخامت ۷.۹ میلی‌متر است. صفحه‌نمایش این دستگاه ۶.۲ اینچی است و در بالای دستگاه بریدگی بلندی تحت عنوان «Horns» قرار دارد. انتظار داریم هر دو دستگاه از اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده کنند و صفحه‌نمایش آن‌ها نیز از نوع OLED باشد. شما چه انتظاری از این دو دستگاه دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات