انتشار تصاویر بیشتری از گوگل پیکسل 3 ایکس ال

جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
چهار ماه بیشتر تا عرضه‌ی سومین نسل از گوشی‌های خانواده‌ی پیکسل گوگل باقی‌نمانده است. امروز نیز، مانند روز گذشته تصاویر جدیدی از پیش‌نمونه‌ی یکی از این گوشی‌ها منتشر شده‌اند.
تبلیغات

روز گذشته تصاویری از پیش‌نمونه‌ی گوگل پیکسل ۳ ایکس‌ال منتشر شدند که به ما نشان می‌دادند اسم رمز «Crosshatch» برای این گوشی انتخاب شده‌ است. این بدین معنی است که اسم رمز «Blueline» مربوط به برادر کوچک‌تر مدل ایکس‌ال، یعنی گوگل پیکسل ۳ است. اسم رمز «Bonito» نیز برای گوشی میان‌رده‌ی خانواده‌ی پیکسل استفاده می‌شود که احتمالا در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود.

اما امروز نیز شاهد انتشار تصاویر جدیدی از همان پیش‌نمونه‌ی پیکسل ۳ ایکس‌ال هستیم که در تصاویر روز گذشته دیده می‌شد. این تصاویر توسط یکی از اعضای XDA تهیه شده که موفق شده است به این گوشی دسترسی پیدا کند. به گفته‌ی این شخص، پوشش قاب پشتی پیکسل ۳ ایکس‌ال از جنش شیشه است؛ این مسئله می‌تواند به معنی امکان استفاده از شارژ بی‌سیم در محصول آینده‌ی گوگل باشد. همچنین، این دستگاه به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز شده و دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است. همان‌طور که در تصاویر مشخص است، گوگل نیز به جمع شرکت‌هایی پیوسته که در طراحی گوشی‌های خود از بریدگی قسمت بالای نمایشگر برای جای دادن بلندگو، دوربین و دیگر حسگرها استفاده می‌کنند.

محافظ نمایشگر پیکسل ۳ ایکس‌ال / Pixel 3 XL Screen Guard

تصویر محافظ نمایشگر پیکسل ۳ ایکس‌ال نشان‌دهنده‌ی بریدگی بالای نمایشگر است

در عین حال، اهالی مانتن‌ویو تصمیم گرفته‌اند تا حسگر اثرانگشت مانند گذشته در قسمت پشت گوشی باشد. برخلاف گرایش رایج‌ میان دیگر تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند، پیکسل ۳ ایکس‌ال نیز مانند گذشته از یک سنسور برای دوربین اصلی استفاده می‌کند و خبری از دوربین دوگانه نیست. چند تغییر ظاهری دیگر نیز در طراحی این پیش‌نمونه مشاهده می‌شوند؛ برای مثال شیار سیم‌کارت از سمت چپ گوشی به قسمت تحتانی منتقل شده و در کنار درگاه یو‌اس‌بی نوع C قرار دارد. کلیدهای تنظیم صدا و خاموش روشن نیز مانند گذشته در سمت راست گوشی قرار دارند.

انتظار می‌رود نسل سوم گوشی‌های خانواده‌ی پیکسل در ماه اکتبر معرفی شوند؛ این بدین معنی است که تنها چهار ماه با معرفی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال فاصله داریم. در ادامه می‌توانید با کلیک روی تصاویر زیر، آن‌ها را در اندازه‌ی بزرگ‌تر مشاهده کنید.

نظر شما در مورد پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات