هواوی سه گوشی هوشمند از سری پی را بهار سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد کرد

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نقشه راه هواوی برای معرفی محصولات جدیدش در سال ۲۰۱۸ فاش شده است که عرضه‌ی اعضای جدید سری میت و سری پی را تأیید می‌کند.
تبلیغات

شرکت هواوی برای رونمایی از محصولات جدید خود در سال ۲۰۱۸ آماده می‌شود و طی چند ماه اخیر، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد پرچم‌داران سری پی این سازنده منتشر شده است. به‌تازگی نقشه راه هواوی برای سال آینده میلادی فاش شده است و اگر تصویر به‌دست‌آمده صحت داشته باشد؛ این شرکت از سه گوشی سری P رونمایی خواهد کرد.

هواوی برای سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸، برنامه‌ریزی کرده است تا فبلت پرچم‌دار میت ۱۰ پرو و فبلت میان‌رده میت ۱۰ لایت را در بازارهای بیشتری عرضه کند. ضمن اینکه سه گوشی‌ هوشمند جدید توسط هواوی معرفی خواهد شد که در نقشه راه این شرکت، به آن‌ها با اسم Maya، Salina و Honor 1 اشاره شده است. البته محصولات نامبرده، با این اسامی عرضه نخواهند شد.

زمستان ۲۰۱۸ دست‌بند هوشمند هواوی A2 نیز معرفی خواهد شد. هواوی همچنین دوربین ۳۶۰ درجه جدیدی ارائه می‌دهد و از Huawei Scale – که یک وسیله‌ جانبی است – به همراه روتر بی‌سیم Huawei B618 رونمایی خواهد کرد. یک روتر بی‌سیم دیگر نیز در سه‌ماهه‌ی دوم با اسم Huawei B525 عرضه می‏‌شود.

نقشه راه هواوی برای سال ۲۰۱۸

در مجموع چهار گوشی جدید از سری آنر در سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد؛ ضمن اینکه در سه‌ماهه‌ی پایانی سال آینده میلادی، اعضای جدید سری میت به‌صورت رسمی عرضه می‌شوند. هواوی در نقشه راه خود به عرضه میت پرو و میت لایت اشاره کرده است؛ هنوز مشخص نیست جانشین نسخه «استاندارد» میت ۱۰ هواوی نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

این‌طور که پیدا است، گوشی‌های پرچم‌دار سری‌ P در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد؛ چینی‌ها سه گوشی هواوی پی، هواوی پی پلاس و هواوی پی لایت را در نیمه اول سال آینده ارائه می‌دهند. برای مقایسه، امسال سه گوشی پی ۱۰، پی ۱۰ پلاس و پی ۱۰ لایت توسط هواوی معرفی شد

در رابطه با پرچم‌دار جدید هواوی از سری پی، مدتی پیش در زومیت خواندید که این شرکت پی ۱۱ را با دوربین سه‌گانه عرضه خواهد کرد؛ گفته شده است که دوربین اصلی جانشین پی ۱۰، می‌تواند عکس‌هایی با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل به ثبت برساند.

همچنین در انجمن توسعه‌دهندگان XDA، فایل‌های رسمی فرم‌ور محصولات هواوی مورد بررسی گرفته است که به عرضه پرچم‌‏دار این شرکت با بریدگی در بالای نمایشگر اشاره می‌کند. همین موضوع باعث خواهد شد هواوی پی ۱۱، طراحی مانند آیفون ۱۰ اپل داشته باشد. این‌طور که پیدا است، هواوی پی ۱۱ به صفحه‌نمایش ۶.۰۱ اینچی مجهز خواهد بود که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل دارد و نسبت ابعاد آن ۲ به ۱ است. با احتساب بریدگی بالای صفحه‌نمایش، رزولوشن نمایشگر به ۱۰۸۰ در ۲۲۴۴ پیکسل می‌رسد.

رولند کوانت، افشاگر معروف توئیتر نیز در رابطه با پرچم‌داران سال آینده هواوی از سری P اعلام کرده است که هواوی پی ۱۱ در نیمه اول سال ۲۰۱۸ به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. در همین رابطه، وی ادعا می‌کند که در اوایل سال آینده میلادی، هواوی محصولاتی معرفی خواهد کرد که روی فناوری‌های وابسته به هوش مصنوعی متمرکز خواهند بود و در زمینه عکاسی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. البته باید توجه داشته باشید که صحت این شایعات هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است؛ بنابراین باید با دیده شک و تردید به گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی پرچم‌داران جدید هواوی نگاه کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات