هواوی میت 9 پرو پشتیبانی از دی دریم را آغاز کرد

جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی میت ۹ پرو و میت ۹ پورشه دیزاین اکنون از هدست واقعیت مجازی دی‌دریم پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت در قالب یک بروزرسانی برای محصولات مذکور ارائه شده است.
تبلیغات

سرانجام هواوی میت ۹ پرو پشتیبانی از Daydream را آغاز کرد. این بدان معنا است که از این پس کاربران این محصول می‌توانند موبایل خود را داخل هدست Daydream View قرار دهند و از تمام محتوایی که تاکنون برای آن در پلی استور منتشر شده است، لذت ببرند. این مجموعه محتوا شامل چندین اپلیکیشن مختلف و تعدادی بازی می‌شود. خبر پشتیبانی هواوی میت ۹ پرو از دی دریم به ماه ژانویه باز می‌گردد. در آن زمان گوگل اعلام کرد که دی‌دریم از چهار دستگاه‌ها جدید نیز پشتیبانی خواهد کرد و محصول مذکور یکی از آن‌ها است. یکی دیگر از این محصولات، هواوی میت ۹ پورشه دیزاین است که اکنون از دی دریم پشتیبانی می‌کند.

قابلیت پشتیبانی از دی دریم برای این دو محصول، امروز در قالب بروزرسانی نرم افزاری منتشر شده و بهتر است که کاربران منتظر نوتیفیکیشن دریافت آپدیت جدید باشند. این افراد همچنین می‌توانند به‌صورت دستی اقدام و آپدیت موجود را دانلود کنند. علاوه بر موارد مذکور، گوگل اعلام کرده است که هواوی میت ۹ پرو و میت ۹ پورشه دیزاین در آمریکا، انگلستان، آلمان، استرالیا و کانادا در دسترس هستند. اما اگر کاربران به دنبال دستگاه دیگری هستند تا بتوانند از اپلیکیشن دی دریم روی آن استفاده کنند، باید بگوییم محصولاتی نظیر گوگل پیکسل، گوگل پیکسل XL، ZTE Axon 7، Moto Z و ایسوس زن فون AR نیز از اپلیکیشن دی‌دریم پشتیبانی می‌کنند.

لازم به ذکر است که گوگل تاکنون اطلاعاتی در خصوص حجم این آپدیت ارائه نکرده و به همین دلیل بهتر است برای بروزرسانی دستگاه‌ خود، آن را به شبکه وای فای متصل کنید. البته باید بدین نکته نیز اشاره کرد که اکنون یونیتی از دی دریم پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل در آینده باید منتظر بازی‌هایی با گرافیک شگفت‌انگیز برای این محصول باشیم. پس اگر شما هم یکی از کاربران هواوی میت ۹ پرو و میت ۹ پورشه دیزاین هستید، بهتر است نسخه رسمی اپلیکیشن دی دریم را دانلود کنید و به ماجراجویی بپردازید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات