هواوی میت 9 پرو معرفی شد؛ نمایشگر خمیده و رم ۶ گیگابایتی

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی گوشی هوشمند میت ۹ پرو را با طراحی و سخت‌افزار یکسان با میت ۹ پورشه‌دیزاین و البته قیمتی ارزان‌تر، معرفی کرد.
تبلیغات

هواوی به تازگی دو گوشی هوشمند پرچم‌دار میت 9 و میت 9 پورشه دیزاین را طی کنفرانسی در شهر مونیخ معرفی کرد، اما این کمپانی امروز طی یک رویداد مطبوعاتی که برای رونمایی از گوشی‌های یادشده در چین برگزار شده بود، نسخه‌ی سومی را نیز از گوشی میت ۹ رونمایی کرد.

این گوشی که هواوی آن را میت ۹ پرو می‌نامد، در حقیقت از لحاظ طراحی و سخت‌افزار با نسخه‌ی پورشه دیزاین گوشی میت ۹ یکی است، با این تفاوت که نشانی از برند پورشه دیزاین روی گوشی موردبحث وجود ندارد، علاوه بر این قیمت گوشی یادشده از نسخه‌ی پورشه دیزاین پایین‌تر است.

میت 9 پرو

میت ۹ پرو گوشی هوشمندی با بدنه‌ی فلزی و نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD از نوع خمیده است. این گوشی در دو نسخه با حافظه‌‌ی رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد. هواوی گوشی میت ۹ پرو را نیز به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ای کرین ۹۶۰ و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G71 MP8 مجهز کرده است. دوربین‌‌‌ اصلی گوشی ترکیبی از دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی است که با کمک لایکا توسعه داده شده است، ضمن اینکه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس تصویری در بخش جلویی گوشی قرار داده شده است.

میت 9 پرو

هواوی یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت را برای میت ۹ پرو در نظر گرفته و قرار است آن را به‌صورت پیش‌فرض با نسخه‌ی هفتم از اندروید (اندروید ۷.۰ نوقا) و نسخه‌ی پنجم از رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به EMUI، روانه‌ی بازار کند. ابعاد این گوشی ۱۵۲ در ۷۵ در ۷.۵ میلی‌متر است و برچسب قیمتی در نظر گرفته شده برای نسخه‌‌‌هایی با رم ۴ و ۶ گیگابایتی آن به ترتیب معادل ۶۸۷ و ۷۷۵ دلار خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که میت ۹ پرو در خارج از چین نیز عرضه خواهد شد یا خیر؛ چرا که اگر چنین بود، هواوی این گوشی را نیز در کنار میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین و در رویداد برگزارشده در شهر مونیخ معرفی می‌کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات