بهترین کانال های یوتیوب آموزش زبان انگلیسی

جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 8 دقیقه
بهترین کانال های یوتیوب آموزش زبان انگلیسی
کانال‌های یوتیوب زیادی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی وجود دارند. در این مقاله بهترین چنل‌های یوتیوب آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی کرده‌ایم.
تبلیغات

یوتیوب و کانال های یوتیوب آموزش زبان انگلیسی راه خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی هستند؛ زیرا انواع منابع یادگیری زبان را در یک پلتفرم ارائه می‌دهد. پوشش جوانب متنوع می‌تواند به یادگیری همه‌جانبه‌ای که برای یادگیری یک زبان جدید ضروری است، کمک کند.

به‌علاوه یادگیری یک زبان جدید در یوتیوب رایگان است. شما می‌توانید هر زمان که لازم بود ویدیوهای انگلیسی زبان یوتیوب را متوقف کرده و به عقب برگردانید.

کانال‌های فراوانی در یوتیوب وجود دارند که به مبحث آموزش زبان انگلیسی می‌پردازند. برای یک زبان‌آموز که می‌خواهد از یک کانال یوتیوبی برای یادگیری استفاده کند، دو انتخاب وجود دارد:‌

۱. کانال‌های آموزش زبان انگلیسی که کاملاً به همین زبان و توسط اساتید بومی ارائه می‌شوند.

۲. کانال‌های فارسی آموزش زبان انگلیسی که مانند کلاس‌های درس مدرسه و اکثر آموزشگاه‌ها به فارسی و انگلیسی ارائه می‌شود.

انتخاب با خودتان است، اما توصیه می‌کنیم اگر سطح زبانتان در حدی است که می‌توانید گلیمتان را از آب بیرون بکشید، کمی به خودتان سختی بدهید و به کمک گزینه اول، آموزش را هرچه بهتر دنبال کنید. در ادامه بهترین کانال های یوتیوب آموزش زبان انگلیسی را برایتان معرفی کره‌ایم. معرفی کانال‌ها ترتیب خاصی ندارد و شما باید با توجه به نیاز و علایق خودتان، گزینه مناسب را پیدا کنید.

اگر دوست دارید ویدیوهای هر چنل را برای مشاهده آفلاین دانلود کنید، خوب است که بهترین سایت های دانلود ویدیو از یوتیوب و بهترین ربات تلگرام دانلود از یوتیوب را بشناسید.

همچنین اگر به هر دلیلی به دانلود زیرنویس‌های کانال‌ها نیاز داشتید، با روش دانلود زیرنویس یوتیوب آشنا شوید.

۱. کانال یوتیوب Jennifer ESL

جنیفر همان معلم انگلیسی است که آرزو می‌کردید داشته باشید. او صبور و آگاه است و تدریس واضحی دارد. دروس او تمام عناصر ضروری یادگیری زبان؛ یعنی گوش دادن، صحبت کردن، خواندن، نوشتن، گرامر، واژگان، تلفظ و فرهنگ آمریکایی را پوشش می‌دهند.

کانال یوتیوب English with Jennifer مجموعه‌ای غنی از صدها ویدیو آموزشی است که برای استفاده آسان در پلی‌لیست‌ها دسته‌بندی شده‌اند. در ابن مجموعه دروسی برای مبتدیان، نکاتی برای بهبود نوشتار زبان انگلیسی، توضیحات گرامری و موارد دیگر وجود دارد.

ارائه تازه و ساده و تمرکز ویژه بر تلفظ، چیزی است که ویدیوهای Jennifer ESL را در بین سایرین متمایز می‌کند.

۲. کانال یوتیوب EnglishClass101.com

کانال یوتیوب EnglishClass101.com یکی از بهترین کانال های یوتیوب آموزش زبان انگلیسی برای زبان آموزانی است که درک عمومی خوبی از زبان دارند. در این چنل یوتیوب پرطرفدار با ۷.۲۹ میلیون دنبال‌کننده، صدها درس ویدیویی وجود دارد که برای یادگیری سریع و آسان زبان انگلیسی طراحی شده‌اند. علاوه‌براین درس‌ها بسیاری از جنبه‌های و فرهنگ انگلیسی را پوشش می‌دهد، درنتیجه می‌توانید با یادگیری این زبان اطلاعات بیشتری در مورد کشورها پیدا کنید.

۳. کانال یوتیوب Let's Talk

Let's Talk درس‌های رایگان انگلیسی در زمینه گرامر، واژگان، تلفظ، عبارات پراستفاده، آمادگی آزمون آیلتس و مهارت‌های مصاحبه شغلی را ارائه می‌دهد. این درس‌ها به زبانی روان ارائه می‌شوند و برای زبانان‌آموزانی که می‌خواهند مهارت‌های انگلیسی خود را بهبود بخشند بسیار مناسب است.

اگر در زبان انگلیسی مبتدی هستید یا می‌خواهید به زبان انگلیسی پیشرفته صحبت کنید، درس‌های مکالمه انگلیسی Let's Talk برای همه مناسب است.

درس‌های آنلاین انگلیسی این کانال رویکردی جامع دارند که تمام مهارت‌های لازم برای صحبت کردن، خواندن و نوشتن انگلیسی صحیح را پوشش می‌دهد.

این درس‌ها با دقت توسط معلمان متخصص زبان انگلیسی و با در نظر گرفتن مشکلاتی که انگلیسی‌زبانان غیر بومی با آن روبرو هستند، طراحی شده است.

۴. کانال یوتیوب VOA Learning English

کانال VOA Learning English گزارش‌های خبری زیرنویس‌شده‌ای را ارائه می‌دهد که با زبان ساده‌تر، صدای بلند و سرعتی کمتر از حد معمول خوانده می‌شوند. این کار به بیننده زمان می‌دهد تا زیرنویس‌ها را بخواند و به هر کلمه واضح و آهسته گوش کند.

شما در عین حال که به کمک این کانال مهارت‌های انگلیسی خود را بهبود می‌بخشید، در مورد امور جاری یاد خواهید گرفت و با تماشای اخبار انگلیسی آشنا خواهید شد.

۵. کانال یوتیوب Rachel’s English

Rachel’s English یکی از معتبرترین، متنوع‌ترین، جامع‌ترین و در عین حال واضح‌ترین منابع یادگیری انگلیسی آنلاین در یوتیوب است. اگر به دنبال راهی برای اصلاح تلفظ و طبیعی صحبت کردن به زبان انگلیسی هستید، این کانال یوتیوب برای شما مناسب است. ریچل یک خواننده اپرا آموزش‌دیده و متخصص در تلفظ انگلیسی است. اشتیاق او کمک به دانش‌آموزان برای یافتن اعتماد به نفس کامل در مکالمه انگلیسی است.

ویدیوهای ریچل مملو از درس‌هایی در مورد آوا، تلفظ، گرامر، اصطلاحات، استفاده از جملات و مثال‌هایی است که به شما کمک می‌کند انگلیسی را آسان‌تر و کارآمدتر یاد بگیرید. می‌توانیم قول بدهیم اگر دل بدهید، از درس‌های ریچل بسیار لذت خواهید برد.

۶. کانال یوتیوب Business English Pod

اگر از شما بخواهند در محل کار انگلیسی صحبت کنید، آیا می‌توانید؟ زبان و اصطلاحات به‌کارگرفته‌شده در جلسات و ارائه‌ها اغلب با چیزی که در روزمره به کار برده می‌شود، متفاوت است. در چنین شرایطی یکی دیگر از بهترین کانال های یوتیوب آموزش زبان انگلیسی؛ یعنی Business English به کمکتان می‌آید. درس‌های این کانال موقعیت‌های زبانی پیچیده‌ای مانند «چگونه با ایده‌ها مخالفت کنیم»، «چگونه پیشنهاد بدهیم» و موضوعاتی مثل امور مالی، قانون و اقتصاد را پوشش می‌دهد.

این کانال کمی فراتر از آموزش ساده انگلیسی است و این فرصت را به بینندگان می‌دهد که انگلیسی تجاری را بیاموزند. هر درس واضح و کامل است و موضوعاتی مانند مصاحبه شغلی، مذاکره، صحبت تلفنی، سخنرانی‌ها، جلسات، مدیریت زنجیره تأمین، امور مالی/اقتصادی و قانون قرارداد را پوشش می‌دهد.

۷. کانال یوتیوب Learn English With TV Series

کانال یوتوب Learn English With TV Series از بهترین کانال های یوتیوب آموزش زبان انگلیسی و کانال موردعلاقه من با ۶.۸۶ میلیون دنبال‌کننده است که همگی روش یادگیری زبان با مجموعه‌های تلویزیونی ر انتخاب کرده‌اند.

در این چنل می‌توانید با درس‌های پویا انگلیسی که پر از طنز و مثال‌هایی از زندگی واقعی هستند تلفظ، واژگان، نکات فرهنگی و دستور زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید. یادگیری حول برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و تاک‌شوهای محبوب باعث می‌شود تا از یادگیری انگلیسی واقعی لذت ببرید و درک شنیداری خود را بهبود دهید. اینگونه بی‌نیاز از زیرنویس می‌توانید بدون از دست دادن جوک‌ها، زبان انگلیسی بومی را یاد بگیرید.

هر شنبه و چهارشنبه یک ویدیو آموزشی جدید در این چنل پست می‌شود؛ در نتیجه اگر قصد دارید برنامه‌ریزی کنید، راحت‌تر خواهید بود. این کانال همچنین درس‌های PDF رایگان را با متن کامل و توضیحات مربوط به واژگان متوسط، تلفظ بومی، نکات فرهنگی و دستور زبان ارائه می‌دهد.

۸. کانال یوتیوب LetThemTalkTV

اگر دوست دارید یا نیاز دارید که کلمات انگلیسی را با تلفظ بریتیش یاد بگیرید و با اصطلاحات خاص این لهجه آشنا شوید، کانال یوتیوب LetThemTalkTV از بهترین کانال های یوتیوب آموزش زبان انگلیسی با لهجه بریتیش است. آموزگار شما در این چنل معلمی اهل لندن است که در واقع یک مدرسه زبان انگلیسی در پاریس به همین نام را مدیریت می‌کند.

با سابسکرایب کردن این کانال می‌توانید از ویدیوهایی با آپلود منظم در مورد دستور زبان انگلیسی، تلفظ و واژگان استفاده کنید.

۹. کانال یوتیوب فرا زبان

فرازبان یک کانال آموزش زبان انگلیسی برای زبان‌آموزان مبتدی، متوسط و پیشرفته است که انگلیسی را به زبان شیرین فارسی آموزش می‌دهد. این کانال از موضوعات و روش‌های مختلف برای آموزش و سرگرم کردن مخاطب استفاده می‌کند تا طیف وسیعی از مهارت‌های انگلیسی را آموزش دهد.

ویدیوهای آموزشی این کانال ساده و روان هستند. اگر تمایل دارید انگلیسی را از یک فارسی‌زبان بیاموزید، این چنل برایتان مناسب خواهد بود.

۱۰. کانال یوتیوب Dr Vlogtor

Dr Vlogtor یک کانال فارسی‌زبان دیگر برای یادگیری زبان انگلیسی است. مدرس این کانال دکتر محمد جواد احمدیان، استاد زبان انگلیسی دانشگاه لیدز انگلستان است که ۲۰ سال سابقه تدریس سطوح مختلف زبان به بزرگسالان را دارد. در این کانال در کنار آموزش اصولی، استراتژی‌های یادگیری زبان را با بیان نرم و گاه طنزآلود این مدرس تجربه خواهید کرد.

امیدواریم این منابع در حدی به شما کمک کند که به دنبال آموزش ساخت کانال یوتیوب برای برپا کردن چنل آموزش زبان خودتان بگردید. دراین‌صورت حتماً برای ساخت یک کاور جذاب، به مقاله ساخت کاور برای کانال یوتیوب زومیت سر بزنید.

سوالات متداول زومیت

  • آیا یوتیوب راه خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی است؟

    بله، یوتیوب راه خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی است؛ زیرا انواع منابع یادگیری زبان را در یک پلتفرم ارائه می‌دهد.

    پوشش جوانب متنوع می‌تواند به یادگیری همه‌جانبه‌ای که برای یادگیری یک زبان جدید ضروری است، کمک کند.

    به‌علاوه یادگیری یک زبان جدید در یوتیوب رایگان است. شما می‌توانید هر زمان که لازم بود ویدیوهای انگلیسی زبان یوتیوب را متوقف کرده و به عقب برگردانید.

  • بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

    تمام چنل‌های معرفی‌شده در این مقاله از بهترین کانال‌های یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی هستند.

    برای مثال Rachel’s English یکی از معتبرترین، متنوع‌ترین، جامع‌ترین و در عین حال واضح‌ترین منابع یادگیری انگلیسی آنلاین در یوتیوب است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات