بهترین کانال های تلگرام آموزش زبان انگلیسی رایگان

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
کانال تلگرامی آموزش زبان انگلیسی در حال اجرا روی مک‌بوک
در این مقاله بهترین کانال های فارسی و انگلیسی آموزش زبان از مبتدی تا پیشرفته را به شما معرفی می‌کنیم تا با عضویت در آن‌ها انگلیسی خود را تقویت کنید.
تبلیغات

تلگرام پیام‌رسان بسیار محبوبی است که بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. ویژگی‌های عالی این اپلیکیشن آن را از اپلیکیشنی ساده به اپلیکیشنی با امکانات کامل برای همه‌ی افراد تبدیل کرده است.

کانال‌های تلگرام یکی از امکانات پرطرفدار این شبکه‌ی اجتماعی هستند که به‌لطف آن‌ها تولید محتوا به سطح دیگری رسیده است. کانال‌های تلگرام سریع و امن هستند و استفاده از آن‌ها برای همه افراد آسان است. این کانال‌‌ها بستری عالی برای یادگیری زبان انگلیسی هستند. به‌کمک کانال‌های تلگرامی می‌توانید انگلیسی یاد بگیرید و مکالمه و گرامر خود را بهبود ببخشید.

در کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی، آموزش به اشکال مختلف و در سطوح مختلف صورت می‌گیرد. شما در این چنل‌ها می‌توانید با استفاده از انواع مختلف محتوا از پست گرفته تا عکس و ویدئو (حتی کارت‌های آموزشی و سؤالات تستی)، گرامر، کلمات، عبارات، اصطلاحات و نکاتی برای بهبود مکالمه انگلیسی را آموزش ببینید.

در این مقاله، شما را با بهترین کانال‌ های تلگرام آموزش زبان انگلیسی آشنا می‌کنیم. این مقاله در دو بخشِ بهترین کانال های فارسی تلگرام برای یادگیری زبان انگلیسی و بهترین کانال های انگلیسی تلگرام برای آموزش زبان ارائه شده است تا باتوجه‌به ترجیح یا سطح زبانتان هر‌کدام را که بخواهید، امتحان کنید.

◀اگر به‌دنبال تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی خود هستید، مقاله بهترین پادکست های آموزش زبان به شما در یافتن بهترین منابع صوتی آموزشی کمک خواهد کرد.

◀اگر فکر می‌کنید کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی مناسبت شما نیست، بهترین برنامه های آموزش زبان را امتحان کنید.

بهترین کانال های انگلیسی تلگرام برای آموزش زبان

۱. آموزش جامع با Espresso English

کانال تلگرامی Espresso English یکی از کانال‌های جذاب‌ آموزش زبان انگلیسی است. در این کانال، روزانه کلمات و عبارات و جملات در قالب‌های مختلف ارائه می‌شود که می‌توانید از آن‌ها برای بهبود زبان انگلیسی خود استفاده کنید. کلمات و جملات و اصطلاحات جدید یاد بگیرید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

Espresso English با محتوای ویدئویی مکالمه انگلیسی شما را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. در این کانال، ویدئوهایی حول موضوعات مختلف برای آشنایی شما با عبارات کاربردی در آن موضوعات پست می‌شود. علاوه‌براین، قواعد کلی زبان انگلیسی ازجمله افعال، پسوندها، پیشوندها و بسیاری دیگر در کلیپ‌های کوتاه و تصویرهای حاوی متن مشاهده‌شدنی هستند.

کانال انگلیسی تلگرام آموزش زبان espresso english

۲. تقویت زبان انگلیسی با Improve Your English

کانال تلگرامی Improve Your English کانالی مرتب و دوست‌داشتنی است که تمرکز آن روی سطح متوسط زبان انگلیسی است. در این منبع، فهرستی از مترادف‌ها و اصطلاحات، برش‌هایی از فیلم‌ها، عکس‌های حاوی متن و سایر مطالب برای بهبود مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی وجود دارد.

 کانال های انگلیسی تلگرام آموزش زبان improve your english

۳. آشنایی با اصطلاحات انگلیسی با Idioms land

کلمات و عبارات تلویحی یا همان اصطلاحات یکی از بخش‌های دشوار یادگیری زبان انگلیسی و البته از مهم‌ترین‌ها است. اصطلاحات برای افراد بومی درک‌کردنی هستند؛ اما ممکن است برای کسانی که آشنایی ابتدایی با زبان دارند، گمراه‌کننده باشد.

در کانال تلگرامی Idioms land، می‌توانید فهرستی از اصطلاحات استفاده‌شده در مکالمه‌ی روزمره‌ی انگلیسی را همراه با معنی و تعریف آن‌ها (به زبان انگلیسی) ببینید. این کانال برای کسانی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند، مفید خواهد بود.

 کانال انگلیسی تلگرام آموزش زبان idiomsland

۴. تست‌زدن با English Quizzes و FiveMinEngVocab

با کانال تلگرامی English Quizzes، می‌توانید سطح زبانتان را محک بزنید. در این کانال، روزانه تست‌های زیان انگلیسی مختلفی در سطوح متوسط به بالا ارسال می‌شود. برای تست‌های ساده‌تر می‌توانید به کانال‌ English language and Grammar و برای تست واژگان به کانال FiveMinEngVocab سر بزنید.

۵. آموزش آیلتس در تلگرام با IELTS With Masters

کانال تلگرامی IELTS With Masters بستری مناسب برای کسانی است که قصد دارند در آزمون آیلتس شرکت کنند. شرکت‌کنندگان این آزمون می‌توانند با عضویت در این کانال از پست‌های منظم و کاربردی آن استفاده کنند. تمام مطالب به‌تفکیک در روزهای مشخص‌شده برای هر‌یک از مهار‌ت‌های چهارگانه ارسال می‌شود که همه‌ی آن‌ها به‌کمک هشتگ دردسترس هستند.

کانال انگلیسی تلگرام آموزش زبان ieltswmasters

بهترین کانال های فارسی تلگرام برای یادگیری زبان انگلیسی

متأسفانه با پیوستن به اکثر کانال‌های تلگرامی فارسی باید حجم زیادی از تبلیغات را تحمل کنید. بنابراین، پیش از پیوستن به این کانال‌ها خودتان را آماده‌ اعلانات بی‌شمار کنید یا به‌محض عضویت، آن‌ها را میوت کنید.

۱. یادگیری ساده با English language learners

به‌کمک کانال فارسی تلگرامی English language learners، می‌توانید انگلیسی را سریع و آسان بیاموزید. در این کانال، روزانه اصطلاحات، مکالمه‌ها‌، داستان‌ها‌، نکته‌های گرامی و کلمات همراه با

فایل‌های صوتی و کلیپ‌های آموزشی ارسال می‌شود. با برنامه‌ای درست، روزانه می‌توانید مطالب خوبی از این کانال آموزش ببینید.

رکانال فارسی تلگرام برای یادگیری زبان انگلیسی english lang learners

۲. گرامر آسان انگلیسی

کانال فارسی تلگرامی گرامر انگلیسی، گرامر انگلیسی را به‌صورت کاربردی و فهم‌پذیر به شما آموزش خواهد داد. این آموزش‌ها که بیشتر متنی هستند، گاه با فیلم‌ها و فایل‌های تمرینی همراه‌اند که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

کانال فارسی تلگرام برای یادگیری زبان انگلیسی easye nglish grammar

۳. پادکست‌های انگلیسی Listen Learn Experience Podcast

کانال آموزش زبان Listen Learn Experience Podcast به‌کمک پادکست‌های انگلیسی، در‌کنار آموزش تلفظ کلمه‌ها و مکاله‌های پرکاربرد به آموزش گرامر انگلیسی نیز می‌پردازند. آموزش‌ها ساده و مفهوم هستند و شما با کمی برنامه‌ریزی و تلاش می‌توانید نکته‌های خوبی را یاد بگیرید.

۴. تست و نکته با English Cafe

در کانال رایگان English Cafe، می‌توانید تست بزنید و نکته مربوط به هر تست را مرور کنید و از ویدئو کلیپ‌های دو‌زبانه، آموزش انگلیسی با فیلم، موسیقی و سریال‌های پرطرفدار انگلیسی را از پایه تا سطوح عالی‌تر فرا‌بگیرید.

رکانال فارسی تلگرام برای یادگیری زبان انگلیسی english cafe

۵. تست‌زنی با Englishier و Startquiz

اگر دوست دارید مهارت زبان خود را با تست‌ها بسنجید و این‌گونه آن را تقویت کنید، کانال‌های زیادی در تلگرام وجود دارند. کانال Englishier با ارائه تست‌های روزانه و نکات پراکنده‌ی زبان انگلیسی یکی از این کانال‌ها است. کانال‌های Startquiz و FreeEnglishQuiz از دیگر منابع تست‌های زبان انگلیسی هستند.

اگر نمیدانید چطور یک کانال تلگرام را پیدا کنید، مقاله زیر را بخوانید:

سوالات متداول زومیت

  • بهترین کانال‌های انگلیسی تلگرام برای آموزش زبان کدام‌اند؟

    بهترین کانال‌های انگلیسی تلگرام برای آموزش زبان عبارت‌اند از:

    Espresso English

    Improve Your English

    Idioms land

  • بهترین کانال‌های فارسی تلگرام برای یادگیری زبان انگلیسی کدام‌اند؟

    بهترین کانال‌های فارسی تلگرام برای یادگیری زبان انگلیسی عبارت‌اند از:

    English Cafe

    Listen Learn Experience Podcast

    English language learners

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات