۹۶ گیگابایت رم، نمایشگر ۲۴۰ هرتز و تراشه هیولای اینتل؛ شیائومی لپ‌تاپ گیمینگ رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ گیمینگ ردمی جی پرو
قدرتمندترین لپ‌تاپ گیمینگ شیائومی با پردازنده‌ی پرچمدار اینتل و نمایشگر ۲۴۰ هرتزی عرضه شد.
تبلیغات

شیائومی جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود را با نام Redmi G Pro 2024 عرضه کرد. این محصول که وارد فهرست بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ می‌شود، دارای مشخصات قابل‌ توجه و قدرت پردازشی چشمگیر است.

ردمی جی پرو ۲۰۲۴ از پردازنده‌ اینتل نسل ۱۴ مدل Core i9-14900HX همراه با گرافیک انویدیا مدل RTX 4060 استفاده می‌کند. جدیدترین لپ تاپ شیائومی به ۱۶ گیگابایت رم DDR5 و فضای ذخیره‌سازی SSD PCIe 4.0 با ظرفیت یک ترابایت مجهز است.

لپ‌‌تاپ گیمینگ شیائومی از سیستم خنک‌کننده‌ی پیچیده‌ی متشکل از دو فن، سه لوله‌ی حرارتی و یک محفظه‌ی بخار (VC) استفاده می‌کند. این سیستم ظرفیت خنک‌کنندگی ۲۱۰ وات را ارائه می‌دهد. در این حالت حداکثر توان CPU و GPU به ترتیب ۱۳۰ و ۱۴۰ وات خواهد بود.

لپ تاپ گیمینگ ردمی جی پرو
لپ تاپ گیمینگ ردمی جی پرو

ردمی جی پرو از دو رابط 2280 M.2 برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۸ ترابایت و اسلات رم دوگانه تا ۹۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین لپ‌تاپ شیائومی دارای نمایشگر ۱۶ اینچی با وضوح 2.5K و نرخ نوسازی متغیر ۲۴۰ هرتز است. این نمایشگر با سرعت پاسخ‌دهی سه میلی‌ثانیه، پشتیبانی از فناوری G-SYNC و روشنایی ۵۰۰ نیت همراه با عمق رنگ ۱۰ بیتی و کنترل روشنایی DC، تصاویری خیره‌کننده را با رنگ‌های زنده و حرکت روان ارائه می‌دهد.

لپ تاپ گیمینگ ردمی جی پرو

بهترین لپ تاپ شیائومی از درگاه‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به یک درگاه Thunderbolt 4، سه درگاه USB-A 3.2 نسل دوم و یک درگاه HDMI 2.1 مجهز است و همچنین از یک درگاه UBS-A 2.0، یک درگاه MiniDP 1.4، یک درگاه RJ45، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و یک اسلات کارت حافظه‌ی SD پشتیبانی می‌کند.

قیمت لپ تاپ گیمینگ شیائومی ۸,۹۹۹ یوان (حدود ۱,۲۵۰ دلار) است. این محصول از امروز در فروشگاه‌های منتخب شیائومی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات