قدرتمندترین لپ تاپ شیائومی با پرچمدار نسل ۱۴ اینتل در راه است

جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ ردمی G پرو از نمای پشت و جلو روی میز
شیائومی با انتشار تیزر ردمی G پرو ۲۰۲۴، به برخی از مشخصات این لپ‌تاپ قدرتمند اشاره کرد.
تبلیغات

شیائومی در رویدادی اختصاصی محصولات متنوعی معرفی کرد که مهم‌ترین آن گوشی هوشمند شیائومی ۱۴ اولترا بود. این برند چینی همچینی از دو لپ‌تاپ ردمی بوک پرو ۱۶ و ردمی بوک پرو ۱۴ مدل ۲۰۲۴ رونمایی کرد و جزئیاتی هم درمورد لپ‌تاپ قدرتمند آینده‌اش موسوم‌به ردمی G پرو ۲۰۲۴ ارائه داد.

شهرت شیائومی در عرضه‌ی محصولات مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت به لپ‌تاپ‌های گیمینگ نیز گسترش یافته است. این شرکت وعده داده که ردمی G پرو، قدرتمندترین لپ‌تاپ با قیمت زیر ۱۴۰۰ دلار باشد و مشخصات فنی قدرتمند دستگاه مذکور، ادعای غول فناوری چینی را تأیید می‌کند.

طبق تیزر شیائومی، لپ‌تاپ Redmi G Pro 2024 به پردازنده اینتل Core i9-14900HX و گرافیک انویدیا مدل RTX 4070 مجهز خواهد شد. البته نسخه‌ی ضعیف‌تر این دستگاه با پردازنده‌ی Core i5 14500HX و گرافیک RTX 4060 در گیک‌بنچ رؤیت شده است؛ پردازنده‌ای که از ۶ هسته‌ی اصلی بهره می‌برد و فرکانس آن درحالت توربو به ۴٫۹ گیگاهرتز می‌رسد.

لپ تاپ ردمی G پرو از نمای جلو و کنار روی میز

شیائومی، لپ‌تاپ ردمی G پرو را سال ۲۰۲۲ با پردازنده‌ی نسل دوازدهم سری Core H اینتل و گرافیک‌ سری RTX 30 انویدیا عرضه کرد. اکنون انتظار داریم با گذشت دوسال از معرفی این دستگاه، تفاوت چشم‌گیری در مدل جدید مشاهده کنیم.

قیمت لپ تاپ شیائومی مدل ردمی G پرو ۲۰۲۴ هنوز مشخص نیست اما تیزر رسمی این محصول نشان از بدنه‌ی خاکستری متالیک با شاسی نسبتاً باریک دارد. انتظار می‌رود شیائومی هفته‌ی آینده جزئیات بیشتری درمورد این محصول ارائه دهد و بنابراین باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا مشخص شود قیمت لپ تاپ مذکور چقدر خواهد بود و آیا می‌تواند وارد فهرست بهترین لپ تاپ بازار و همچین فهرست بهترین لپ تاپ گیمینگ شود یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات