لپ‌تاپ خوش‌قیمت جدید لنوو تراشه نسل ۱۴ و ۱۶ گیگابایت رم دارد

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ جدید لنوو تینک بوک ۲۰۲۴ / Lenovo ThinkBook 14 2024 Core Edition
لنوو با معرفی لپ‌تاپ جدیدش برای هجوم به بازار میان‌رده آماده می‌شود.
تبلیغات

پس از معرفی لپ‌تاپ خوش قیمت +ThinkBook 14، لنوو قصد دارد لپ‌تاپ خوش‌قیمت دیگری را تحت عنوان ThinkBook 14 Core Edition به بازار عرضه کند.

به نوشته‌ی گیزموچاینا، لپ‌تاپ جدید لنوو به نمایشگر ۱۴ اینچی IPS با وضوح 2.8K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. این نماشگر ۹۰ درصد از پنل جلویی لپ‌تاپ را به خود اختصاص می‌دهد.

حداکثر روشنایی نمایشگر لپ تاپ لنوو به ۴۰۰ نیت می‌رسد. همچنین این صفحه‌نمایش از پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی sRGB و گواهی TUV Rheinland برای کاهش نور آبی پشتیبانی می‌کند.

لپ تاپ جدید لنوو تینک بوک ۲۰۲۴ / Lenovo ThinkBook 14 2024 Core Edition

قلب تپنده‌ی ThinkBook 14 Core Edition را پردازنده‌ اینتل Core Ultra 5 125H با ۱۴ هسته و ۱۸ رشته و گرافیک یکپارچه‌ی Intel ARC تشکیل می‌دهد. لنوو برای این لپ تاپ یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD از نوع PCIe 4.0 و ۱۶ گیگابایت رم DDR5 را در نظر گرفته است.

به لطف بهره‌مندی از دو اسلات رم و SSD، لپ تاپ سبک لنوو ارتقا‌پذیری مناسبی دارد و کاربران می‌توانند رم دستگاه را تا ۶۴ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی را تا چهار ترابایت ارتقا دهند. لنوو از یک فن همراه با دو لوله‌ی حرارتی برای خنک‌سازی لپ‌تاپ استفاده کرده است.

شارژدهی لنوو ThinkBook 14 Core Edition را باتری ۶۰ وات‌ساعتی بر عهده دارد. در صورت خاموش بودن لپ‌تاپ، این باتری در ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

لپ‌تاپ خوش قیمت لنوو از طیف گسترده‌ای از درگاه‌ها مانند تاندربولت ۴، RJ45، یک عدد USB-C 3.2 نسل دو، HDMI 2.1، دو عدد USB-A 3.2 نسل یک، اسلات SD و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی می‌کند.

قیمت لپ تاپ ThinkBook 14 Core Edition حدود ۶۹۵ دلار اعلام شده است. با توجه به نمایشگر با‌کیفیت و سخت‌افزار مناسب، لپ‌تاپ جدید لنوو شانس این را دارد که در بین بهترین لپ تاپ های بازار در رده‌ی قیمتی خود قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات