لپ تاپ خوش قیمت ۲۰۲۴ لنوو با پردازنده نسل ۱۴ از راه رسید

دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لپ‌تاپ لنوو ThinkBook 14+ 2024 SE از نمای جلو درحال نمایش تصویری از معماری چینی
لنوو از لپ‌تاپ جدیدی رونمایی کرده است که قیمت منطقی و مشخصات فنی مناسبی ارائه می‌دهد.
تبلیغات

لنوو لپ‌تاپ جدید ThinkBook 14+ SE مدل ۲۰۲۴ را برای بازار چین رونمایی کرد. این لپ‌تاپ طراحی ظریفی دارد و به لطف پردازنده‌ی نسل ۱۴ اینتل قدرت و مصرف انرژی مناسبی ارائه می‌دهد.

تینک‌بوک ۱۴ پلاس SE تنها ۱۵٫۹ میلی‌متر ضخامت و ۱٫۵ کیلوگرم وزن دارد و با بدنه‌ی فلزی دورنگ حس و حالی پریمیموم‌ به کاربر القا می‌کند.

پورت‌ها و اتصالات لپ‌تاپ لنوو ThinkBook 14+ 2024 SE
طراحی لپ‌تاپ لنوو ThinkBook 14+ 2024 SE از نمای جانبی

جدیدترین لپ تاپ لنوو از صفحه‌نمایش ۱۴٫۵ اینچی با وضوح 2.5K، نسبت ابعاد ۱۶:۱۰ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره‌ می‌برد. نمایشگر این لپ‌تاپ پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی sRGB و گواهی TUV Rheinland برای کاهش نور آبی مضر دارد.

طراحی جلویی و پشتی لپ‌تاپ لنوو ThinkBook 14+ 2024 SE

تینک‌بوک ۱۴ پلاس SE تنها در یک کانفیگ در دسترس خواهد بود که شامل پردازنده اینتل مدل Core Ultra 5 125H با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت SSD است.

لپ‌تاپ لنوو ThinkBook 14+ 2024 SE از نمای جلو و جانبی

لنوو لپ‌تاپ جدیدش را به سیستم خنک‌کننده‌ی قدرتمندی به نام Smart Power 3.0 مجهز کرده است.

به ادعای لنوو تینک‌بوک ۱۴ پلاس SE حتی هنگام پردازش‌های سنگین نیز خنک و کم‌صدا می‌ماند. باتری ۸۵ وات‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع نیروبخش لپ‌تاپ جدید لنوو است.

تینک‌بوک ۱۴ پلاس SE به طیف کاملی از درگاه‌ها از جمله تاندربولت ۴ و HDMI 2.1 و USB 3.2 نسل یک و نسل ۲ به همراه USB 2.0 و RJ 45 و اسلات کارت MicroSD و درگاه TGX برای اتصال کارت گرافیک خارجی مجهز است.

قیمت لپ تاپ جدید لنوو در چین ۵٬۲۹۹ یوان (۷۲۲ دلار) اعلام شده است و می‌تواند در دسته‌ی بهترین لپ تاپ های دانشجویی قرار بگیرد. فعلاً خبری از عرضه‌ی جهانی تینک‌بوک ۱۴ پلاس SE نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات