ایسوس با لپ‌تاپ‌های TUF Gaming 2024 برای رقبا خط و نشان کشید

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
لپ‌تاپ F16 ایسوس
ایسوس در نمایشگاه CES 2024 از جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری TUF Gaming 2024 رونمایی کرد.
تبلیغات

لپ‌تاپ‌های TUF Gaming ایسوس را همه می‌شناسیم. مجموعه‌ای از بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی که با عملکرد قدرتمند هر گیمری را مجذوب خود می‌کنند. ایسوس این سنت را ادامه داده است و حالا در جریان نمایشگاه CES 2024 که هرکدام از سازندگان محصولات جدید و بعضاً نوآورانه‌ای را معرفی کرده‌اند، از این قافله عقب نمانده و لپ‌تاپ‌های گیمینگ TUF Gaming 2024 را به نمایش گذاشته است.

سری TUF Gaming 2024 ایسوس، سه لپ‌تاپ A16 و F16 و A15 را دربر می‌گیرد که همگی به پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا GeForce RTX 4060 و حداکثر ۳۲ گیگابایت رم مجهز شده‌اند.

لپ‌تاپ F16 ایسوس

اولین مدل که Asus TUF Gaming F16 نام دارد، از پردازنده اینتل Core i7 13650HX به‌همراه گرافیک انویدیا GeForce RTX 4060 استفاده می‌کند. نمایشگر ۱۶ اینچی این دستگاه، از نوع IPS است و برای نمایش محتوا از وضوح +Full HD و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند.

حداکثر فضای ذخیره‌سازی ۲ ترابایت و باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۹۰ وات‌ساعت و وزن ۲٫۲۷ کیلوگرم از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ قدرتمند به‌شمار می‌آیند.

لپ‌تاپ A16 ایسوس

لپ تاپ ایسوس Asus TUF Gaming A16 نیز از نظر نمایشگر با مشخصاتی مشابه مدل قبل عرضه می‌شود: نمایشگری ۱۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز که محتوا را با وضوح +Full HD نمایش می‌دهد.

A16 به پردازنده‌ AMD رایزن ۹ مجهز شده است و پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا GeForce RTX 4070 را در دل دارد. این لپ‌تاپ نیز درست مثل مدل قبل، باتری ۹۰ وات‌ساعتی را با خود حمل می‌کند و با وزن ۲٫۲۷ کیلوگرمی به‌فروش می‌رسد.

لپ‌تاپ A15 ایسوس

آخرین مدل از سری لپ‌تاپ‌های TUF Gaming 2024 نمایشگری ۱۵ اینچی با وضوح 2.5K و نرخ‌ نوسازی مشابه مدل‌های قبل دارد. همچنین، از پردازنده AMD سری رایزن ۸۰۰۰ و پردازنده گرافیکی GeForce RTXTM 4070 با حداکثر ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری ۹۰ وات‌ساعتی استفاده می‌کند. لپ‌تاپ A15 ایسوس با وزنی ۲٫۲۰ کیلوگرمی، تاحدی از مدل‌های قبل سبک‌تر است.

قیمت لپ‌ تاپ های سری TUF Gaming 2024 تا این لحظه اعلام نشده و ایسوس درمورد تاریخ عرضه‌ی این محصولات نیز صحبتی به‌میان نیاورده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات