MSI اعضای جدید خانواده‌ی ورک‌استیشن Creator را با پردازنده‌های نسل دهمی معرفی کرد

دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
MSI هم به گروه تولیدکننده‌هایی پیوست که از پردازنده‌های نسل دهمی اینتل در لپ‌تاپ‌های جدید خود استفاده می‌کنند و نسل جدید خانواده‌ی Creator را معرفی کرد.
تبلیغات

MSI که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فعالان بازار تجهیزات گیمینگ در جهان شناخته می‌شود، محصولات جدیدی را در خانواد‌ه‌ی لپ‌تاپ‌های حرفه‌‌ای ورک‌استیشن معرفی کرد. محصولات جدید شرکت مجهز به پردازنده‌های نسل دهمی اینتل هستند و به‌نام‌های WF65، WF75، WS66 و WS75 معرفی شدند.

لپ‌تاپ‌های جدید MSI که از قدرت پردازشی بهینه به لطف پردازنده‌های نسل دهمی اینتل بهره می‌برند، توانایی ارائه‌ی کارایی و قدرتی ۱۵ درصد بهتر از نسل گذشته را دارند. خانواده‌ی محصولات Creator این شرکت، در تمامی نسل‌ها تحسین کارشناسان حرفه‌ای حوزه‌های گوناگون را به‌همرا داشته‌اند. این محصولات که با تمرکز بر تولید محتوا عرضه می‌شوند، انتخابی عالی برای فعالان صنعت نرم‌افزار، مهندسی، ساخت و تولید، معماری، ساختمان‌سازی، رسانه و سرگرمی، خودرو و شبیه‌سازی محسوب می‌شوند. نام‌های بزرگی همچون Type3, Vectorworks, Graphisoft, Enscape, Autodesk, Dassault, Siemens, Adobe و Ansysِ، کارایی خانواده‌ی Creator را تأیید و تحسین کرده‌اند.

تأییدیه شرکت های بزرگ طراحی برای لپ تاپ MSI Creator

لپ‌تاپ جدید MSI WS66، قابلیت جابه‌جایی را با کارایی و قدرت پردازشی بالا در یک طراحی خاص و زیبا با رنگ مشکلی ارائه می‌کند. بزرگ‌ترین باتری موجود در بازار لپ ‌تاپ با ظرفیت ۹۹ وات‌ساعت در لپ‌تاپ حرفه‌ای MSI استفاده می‌شود که بیش از ۹ ساعت شارژدهی را به کاربر ارائه می‌کند. این لپ‌تاپ ورک‌استیشن باریک، تنها ۱/۹ سانتی‌متر ضخامت و ۲/۱ کیلوگرم وزن دارد. نمایشگر لمسی ۱۵/۶ اینچی FHD با حاشیه‌های باریک، طراحی زیبا و مدرنی را به لپ ‌تاپ جدید MSI می‌دهد.

قابلیت های نمایشگر MSI Creator

لپ‌تاپ دیگر MSI به‌نام WS75 به‌معنای واقعی کلمه یک غول پردازشی قابل حمل به حساب می‌آید که از اولین نمایشگر 4K mini-LED HD1000 جهان بهره می‌برد. لپ‌تاپی که تقریبا برای تمامی تولیدکننده‌های حرفه‌ای محتوا، عالی به شمار می‌رود، نمایشگر ۱۷/۳ اینچی دارد که به‌خوبی برای مشاهده‌ی انواع مدل‌سازی‌های دوبعدی و سه‌بعدی، کاربرد دارد. باتری این لپ‌تاپ نیز ظرفیت بالایی دارد تا هشت ساعت شارژدهی را به کاربر ارائه می‌کند. WS75 از HDR10 هم پشتیبانی می‌کند که خصوصا برای عکاس‌های حرفه‌ای یک مزیت عالی محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ هم تنها ۲/۴ کیلوگرم وزن و ۲ سانتی‌متر ضخامت دارد.

لپ تاپ MSI مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل Core i9

لپ‌تاپ‌های WF75 و WF65 اعضای جدید دیگر در خانواده‌ی MSI Creator هستند که برای تولیدکننده‌های محتوا در بازار اقتصادی‌تر و البته قدرت پردازشی مناسب، انتخاب‌های خوبی محسوب می‌شوند. این دو لپ‌تاپ با نمایشگرهای ۱۷/۳ و ۱۵/۶ اینچی، مانند برادران خود از سیستم‌های امنیتی Discrete TPM 2/0 و حسگر اثر انگشت و Windows Hello پشتیبانی می‌کنند. هر دو لپ‌تاپ، توانایی شارژدهی تا هفت ساعت را دارند.

لپ‌تاپ WF65 ارزان‌ترین محصول جدید MSI به شمار می‌رود که با برچسب قیمتی ۱،۲۴۹ دلار فروخته می‌شود. برای لپ‌تاپ‌های WS75 و WS66 قیمت‌های ۲،۷۹۹ و ۲،۴۹۹ دلار در نظر گرفته شده است. WF75 نیز با قیمت ۲،۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد. همه‌ی مدل‌ها به جز WS66 اکنون برای خرید در آمازون دردسترس قرار دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات