وایو نسخه‌ی جدید لپ تاپ فوق باریک SX12 را معرفی کرد

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
وایو نسخه‌ی جدیدی از لپ‌تاپ فوق باریک SX12 را با پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای Comet Lake و مجموعه‌ای کامل از انواع درگاه‌ها معرفی کرد.
تبلیغات

وایو نسخه‌ی جدید اولترابوک SX12 را با بدنه‌‌ای سبک از جنس فیبر کربن و پلاستیک معرفی کرد. ضخامت این لپ‌تاپ وایو به ۱۵/۷ تا ۱۸ میلی‌متر می‌رسد و وزن آن تنها ۹۰۶ گرم است. به لطف حاشیه‌های بسیار باریک صفحه‌نمایش Full HD لپ‌تاپ، وایو موفق شده تا پنلی ۱۲/۵ اینچی را درون شاسی کلاس ۱۱ اینچی جای دهد. همچنین در طراحی صفحه‌کلید SX12 میزان فاصله‌‌‌ی مراکز کلید‌ها از یکدیگر ۱۹ میلی‌متر در نظر گرفته شده است.

وایو SX12 در مدل ۲۰۲۰ خود از پردازنده‌ی نسل دهم Core i5-10210U یا Core i7-10710U اینتل استفاده می‌کند که به‌همراه ۴ تا ۶ هسته و گرافیک داخلی UHD عرضه می‌شوند. این نوت‌بوک همچنین از ۸ گیگابایت حافظه‌ی LPDDR3 و حافظه‌ی دخیره‌سازی SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رابط PCIe یا SATA استفاده می‌کند.

VAIO SX12
VAIO SX12
VAIO SX12
VAIO SX12

مانند دیگر کامپیوترهای وایو SX12 جدید به‌طور کامل از فناوری TruePerformance بهره می‌برد که به‌موجب آن، لپ‌تاپ به‌لطف سیستم‌ خنک‌کننده‌ی پیشرفته و توان طراحی حرارتی افزایش‌یافته‌ی پردازنده، CPU را در بازه‌های زمانی طولانی‌تری با فرکانس‌های بالاتر به‌کار می‌گیرد.

مانند سری قبلی وایو SX12 این لپ‌تاپ شامل امکاناتی است که معمولا در نوت‌‌بوک‌های ۱۲ اینچی یافت نمی‌شوند. به‌طور خلاصه، درگاه GbE، یک پورت USB 3.1 Gen 2 از نوع Type-C (که می‌تواند برای تبادل اطلاعات، تصویر و همچنین به‌عنوان شارژر استفاده شود)، یک پورت USB 3.1 Gen 2 از نوع Type-A، دو پورت USB 3.0 از نوع Type-A، یک درگاه حافظه‌ی SD، دو درگاه خروجی HDMI و D-Sub، یک ورودی ۳/۵ میلی‌متری صوتی و یک درگاه تغذیه‌ی اختصاصی قسمتی از امکانات SX12 است.

SX12 به بلوتوث ۴/۱، وای فای ۵، یک مودم 4G/LTE اختیاری، یک وب‌کم به‌همراه حسگر مادون قرمز برای تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت و یک میکروفن به‌همراه اسپیکرهای استریو مجهز است. وایو می‌گوید SX12 می‌تواند با یک بار شارژ تا ۱۳/۵ ساعت در اختیار کاربر باشد، اما اشاره‌ای به ظرفیت دقیق باتری آن نمی‌کند. این لپ‌تاپ می‌تواند از طریق درگاه تغذیه برق یا ورودی USB-C شارژ شود.

نسل جدید وایو SX12 در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، قهوه‌ای، صورتی و قرمز در دسترس خواهد بود. قیمت فروش این لپ‌تاپ در ژاپن بسته به مدل انتخابی بین ۱۹۷٬۸۰۰ تا ۲۴۲٬۸۰۰ ین (۱۸۱۳ تا ۲۲۲۶ دلار) خواهد بود و هنوز خبری مبنی بر عرضه‌ی آن در بازار جهانی وجود ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات